Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Εκείνη τη γαμημένη ξαστεριά πότε θα την κάμει;



  • Θέλω οι επιχειρήσεις να μπορούν να έχουν κέρδος χωρίς να χρειάζονται επιδοτήσεις ή ενισχύσεις ή δάνεια ή να πέφτουν στην ανάγκη του να κρύβουν αποδείξεις για τρείς κι εξήντα. Θέλω να μην είναι ζημιογόνα η νομιμότητα.
  • Θέλω ένα δημόσιο που θα είναι αποτελεσματικό, όπου οι πολεοδομίες, ένα πρόχειρο παράδειγμα,θα σχεδιάζουν όμορφες και μακροπρόθεσμα λειτουργικές πόλεις, με πεζοδρόμια και πάρκα, με ρυμοτομία και σχέδιο, χωρίς αυθαιρεσίες και εκτρώματα, χωρίς ασκήμιες στις πόλεις ή στις εξοχές, χωρίς εγκληματικά μπαζώματα και καταπατήσεις εις βάρος του μέλλοντος.
  • Και αναλόγως τα ίδια για όλες τις υπηρεσίες.
  • Θέλω να υπάρχει η δεη και το σύστημα υγείας, θέλω να υπάρχει η δημόσια παιδεία, θέλω τα πανεπιστήμια να παραμείνουν ελληνικά, θέλω να υπάρχουν όλα όσα στήθηκαν. εδώ και μερικά χρόνια.
  • Θέλω να γίνουν επενδύσεις και να βγάζουν κέρδος οι μεγιστάνες.
  • Αλλά μη μου πιείς και το αίμα, βρε αδερφέ.
  • Μη μου έχεις τους διευθυντάδες ανά οκτάδες στα γραφεία και ούτε μία νοσοκόμα στα επείγοντα, ούτε έναν φύλακα στα εργαστήρια των πανεπιστημίων που τα ρημάζουν οι νεολαίες σου, που αύριο-μεθαύριο θα γίνουν οι νέοι σου χαρτογιακάδες.... Μη μου επιδεικνύεις τα προνόμια των ημετέρων σου που πληρώνονται από τη δική μου εισφορά.
  • Μη μου λες ότι χωρίς πολυτέλειες δεν μπορείς να έχεις κύρος, τη στιγμή που εγώ στα πληρώνω για να με εκπροσωπείς και να με προστατεύεις, κι όχι για να πουλάς κομμάτια της γης που ο παππούς πέθανε για να ελευθερώσει.
  • Μη μου λες ότι όλο το σόι σου είναι άξιο να μπεί στη βουλή, ούτε ότι τελικά η γνώμη μου δεν θα ακουστεί επειδή δεν είμαστε συγγενείς σου.
  • Δεν πρόκειται να με κάνεις ζήτουλα.
  • Τις επιδοτήσεις και τα "εσπα" σου και τις ψηφοθηρικές σου δωροδοκίες να τις βάλεις εκεί που ξέρεις, γιατί εγώ δε θέλω την ελεημοσύνη σου και πάρτη να τη βάλεις στην άλμη να παστώσει, αφού δε χορταίνεις με τόσα που παίρνεις και θες κι άλλα κι από πάνω, θες και τη δική μου αποταμίευση.
  • Θα κρατήσω την αποταμίευσή μου και την ελεημοσύνη σου στην επιστρέφω, αφού έτσι κι αλλιώς κόλπο είναι κι αυτό για να μου πάρεις ότι μου έχει μείνει.
  • Για να σου χρωστάω και χάρη εκτός από χρήματα.
  • Τη αποταμίευσή μου θα την εμπιστευτώ σε άλλους.
  • Και καλύτερα όσα λεφτά μου'μειναν να τα φάω γαρίδες, παρά για την προσχηματική σου νομιμότητα να σου τα δώσω και να τα φας εσύ.
  • Καλύτερα να τα πιώ σε ένα βράδυ, παρά να ταΐζω τους παρατρεχάμενούς σου. Αυτούς να τους ταΐσεις από τη δική σου τσέπη.
  • Και κάτι τελευταίο.
    Ούτε με τους χρυσαυγίτες θα με βάλεις να σκοτωθώ. Ξέρω ότι το παιχνίδι είναι στημένο και για αυτό δεν θα συμμετέχω. Γιατί και αυτοί δικά σου θύματα είναι.
  • Νομίζεις ότι είσαι άτρωτος επειδή έχεις κλειστεί στην έπαυλη;
  • Δεν θα χρειαστεί τίποτα άλλο για να φας τα μούτρα σου από το να πετύχει το σχέδιό σου.
  • Για αυτό με βλέπεις ατάραχη.


6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αθηνόβιο! Καλό μήνα!
    Νομίζω πως τη σημερινή ανάρτηση θα την πλαισίωνε καλύτερα αυτό το αντιπροσωπευτικό δείγμα ελληνικής κουλτούρας και νοοτροπίας...
    http://www.youtube.com/watch?v=NDaVqaIzASs
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχααααααααααααα
    Μου'φυγε ο καφές από τα γέλια.
    Λες, βρε Georgina να περάσει το δικό τους;

    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΈΨΩ!
    (θα τους βάλω τα τρία πόδια σε ένα παπούτσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα τόσα "ΔΕ-ΘΑ ΠεΡΑ-σει" που έχουμε φωνάξει, πως γίνεται και όλα στο τέλος περνούν? Με αυτή την απορία θα μείνω...και με τα τρια αμανάτι καθώς φαίνεται!

      Διαγραφή
  3. Εμένα πάντως η μάνα μου όταν έλεγα "θέλω" μου έλεγε "θέλε"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλό μήνα αθηνά.

    δεν κάνει να σου πω πότε γιατί μετά θα πεις πως είμαι αθυρόστομη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άμπαν, κι εμένα αυτό μου έλεγε, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου.

    Ρία, καλή μήνα, με τους καμμένους σου που μας κάνεις και γελάμε.
    ΤΟν επισήμως Καμμένο των ανελ;
    Έχεις τίποτα και για αυτόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!