Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Δέκα λόγοι να ψηφίσετε ότι σας καπνίσει, εν τέλει.


  • Καταρχάς, ακόμα και να μείνουμε στο ευρωμνημόνιο, υπάρχουν κάποια πράγματα που έπρεπε να είχαμε αλλάξει αλλά δεν το κάναμε και για αυτό φταίει η μούφα της αγανάκτησης.
  • Γιατί αν το καλοσκεφτείς, ποιοί ήταν οι αγανακτισμένοι;
  • Ήταν οι ιδιοκτήτες αυθαιρέτων, οι δυ, δικαστικοί, εφοριακοί, πολεοδόμοι, οι δικηγόροι με τους άλλους "κλειστούς", ταξιτζήδες και άλλα όντα από άλλες συνωμοταξίες. Ήταν οι οικοδόμοι που έκαναν την Ελλάδα μπετόν γερμανικό με ιταλικά πλακάκια και ολλανδικές κουζίνες.Τους πίστεψες κι εσύ, και βγήκες στο δρόμο, φτωχέ πλην τίμιε, κοινωνικά αγράμματε έλληνα.
  • Έτσι, αντί να αφήσεις να περάσουν οι αλλαγές, προτίμησες να υπερασπιστείς τα προαναφερθέντα λαμόγια, και αν τυχαίνει να διαβάζει κανένας από τα προαναφερθέντα λαμόγια, τότε καλά να πάθει, γιατί όσο είχατε βολεμένη και τακτοποιημένη τη δοσοληψία
    ούτε αγανακτούσατε ούτε είχατε αντίρρηση καμμία, αλλά μόλις είπε κάποιος να σας ελέγξει, να σας αξιολογήσει και να σας βάλει κάποια όρια, εσείς προτιμήσατε να τα καταστρέψετε όλα παρά να αφήσετε να γίνει μία σωστή δουλειά.Ο κοινωνικά αγράμματος έλληνας προτίμησε να ζήσει η οικοδομή και η αγορά αυτοκινήτου με κάθε μέσο, με κάθε θυσία και με κάθε κόστος, ακόμα και αν αυτό σημαίνει χρέος για τα τρισέγγονά μας και μία ελλάδα με μπαζωμένες παραλίες και κατεστραμμένα δάση γεμάτα "περίπτερα".
  • Έτσι, τα προαναφερθέντα λαμόγια, διέκοψαν κάθε λειτουργεία του ελληνικού μηχανισμού, χρησιμοποίησαν ως μοχλό την αγανάκτηση που προέκυψε , και κατάφεραν να πείσουν τον κοινωνικά αγράμμματο έλληνα να βγεί στους δρόμους για πάρτη τους.
  • Και τώρα, τώρα, μου λές ότι το κράτος δεν βγάζει το μήνα για να ψηφίσω νέα δημοκρατία!!!
  • Μου λές ότι εσύ και το συνάφι σου είναι η σωτηρία.
  • Ε, λοιπόν, έχεις δίκιο. Είσαι.
  • Θέλω να συνεχίσω να κάνω μία καρεκλάτη δουλειά, να εμπορεύομαι εισαγόμενα προϊόντα αντί να παράγω ελληνικά, θέλω να ζω με δανεικά, θέλω να πληρώνω διπλές και τρίδιπλες τις κλειστές παρεχόμενες υπηρεσίες, θέλω να έχω κολλητούς να μου διορίζουν τα παιδιά και τα ξαδέρφια μου, θέλω να μην γιατρευτώ χωρίς να πληρώσω τα κρυφά, θέλω, μου αρέσει να κάνω ιδιαίτερα στο παιδί γιατί αν το σχολείο είναι ανεπαρκές, τότε οι άλλοι θα είναι αγράμματοι και εγώ θα είμαι μάγκας με τα ιδιαίτερα, να πουλάω μούρη που το παιδί του άλλου δεν έχει ούτε να λαδώσει, ούτε να αγοράσει πτυχίο, ούτε να πάει σε ιατρική σχολή του τρίτου κόσμου και να γυρίσει "πτυχιούχος" με κίβδηλες περγαμηνές να παριστάνει τον περί πολλού ο λόγος.
  • Δεν θέλω δημόσιες υπηρεσίες που να παράγουν έργο, γιατί έτσι οι δικοί μου άνθρωποι θα ξεβολεύονταν. Δεν θέλω διαφάνεια γιατί θα εκτεθώ, δεν θέλω φτηνά ταξί γιατί όποιος πληρώνει είναι χουβαρντάς. Θέλω να με κλέβει ο πρατηριούχος, αντί να ελέγχεται, γιατί είναι γνωστός μου και χωρίς να κλέβει δεν μπορεί να δανείζεται από τις τράπεζες. Θέλω να μου παίρνει χωρίς απόδειξη αμοιβές ο δικηγόρος που έχει τον μαθητευόμενο για τρείς κι εξήντα σκλάβο, θέλω να ψωνίζω από τα γερμανικά λιντλ αντί να παράγω ότι η ελληνική γη έχει καλύτερο.
  • Θέλω να να παραμείνω έλληνας, με την κακή έννοια.
  • Θέλω, στο όνομα της δημοκρατίας να καυγαδίζω στα καφενεία, και μετά να στηρίζω όποιον μου προσφέρει τα περισσότερα, και ας πουληθεί η ελλάδα στην τράπεζα που μου έδωσε το "προσωπικό" δάνειο. Θέλω το φάρμακο να είναι το ακριβότερο, και ας μείνουν τα παιδιά μας χωρίς σύστημα υγείας, γιατί είμαι γιατρός και χωρίς εξτραβαγκάν και φαντάστικ λάηφστάηλ δε νιώθω ότι εκπληρώθηκα ούτε σαν άτομο ούτε σαν επαγγελματίας: τζάμπα έγινα γιατρός;
  • ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!!
  • Για αυτό, ναι είσαι ο κατάλληλος για πρωθυπουργός, γιατί δεν έχεις δεσμευτεί ούτε σε ένα από τα περιεχόμενα του μνημονίου εκτός από την αφαίμαξη των φτωχών. Δεν έχεις δεσμευτεί ούτε στην αναδιάρθρωση του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, δεν έχεις δεσμευτεί σε τίποτα, σε τίποτα.
  • Και οι ευρωπαίοι, θα σε στηρίξουν γιατί πάντα σε στήριζαν χωρίς να τους ενοχλεί που  στηρίζουν ένα λαμόγιο, διότι έτσι είναι οι μπίζνεσσ.
  • Αλλά οι μέρες σου είναι μετρημένες.
  • Απλά. δεν είσαι αρκετά έξυπνος, δεν τα έχεις σκεφτεί όλα.
  • Σε έχω στο τσεπάκι.
  • Μέχρι το τρία, γλυκό μου!

6 σχόλια:

  1. Πάλι ξεκρέμαστος ειμαι!Εκεί που λέω,"αντε αυτόν",την κάνει την...ολαντριά του και στρίβω!Εκεί που λέω,"άντε,τον άλλο",σκέφτομαι ότι κακώς πήρε μαζί του τους όψιμους αντιμνημονιακούς του ΠΑΣΟΚ",άντε πάω πάλι στον Αλεξάκο και βρίσκω μέσα στο μαγαζί του Κοτσακά και Χωραφά,τα παιδιά του Ακη,ρε σεις,τι τους θέλετε αυτούς εδω μεσα,απ'αυτούς δεν πάμε να γλυτωσουμε;Αμάν,βρε Αθηνά μου,τέτοια πλάκα προεκλογική δεν εχω ξαναπάθει!:((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, αερόστατε και καλημέρα Βασίλη.
    Έτσι είναι η δημοκρατία, να νικάει η πλειοψηφεία και να τα "λουζόμαστε" όλοι.

    Φωτιά και μπούρμπερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ που τα λέμε, αν μας καπνίσει μπάφο και γίνουμε όλοι ζωνιανά, θα λύσουμε το πρόβλημα της Ελλάδας!
    αλλά δεν βλέπω κανέναν ζωνιανό να βα΄ζει υποψηφιότητα ρε γμτ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To θέμα είναι τι θα ψηφίσουν οι μη καπνίζοντες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου αρέσει που είστε σε ζεύγη ανά κατηγορία απάντησης.

    άμπαν, ασκαρ,
    είτε έτσι, είτε αλλιώς, πάλι μειοψηφία είμαστε, οπότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!