Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Διάφορα Και Σκόρπια

  • Διαβάζοντας εδώ την πρόθεση παραίτησης ακόμα ενός άνθρωπου, σκέφτομαι ότι αν ήθελε να παραιτηθεί θα το είχε ήδη κάνει, όπως οι δήθεν αυτόχειρες που πρώτα ειδοποιούν γνωστούς και φίλους... Ερμηνεύω την κίνηση αυτή ως κερδοσκοπική. Όπως κάποιος άλλος πήγε να παραιτηθεί το καλοκαίρι αλλά "άλλαξε γνώμη", έτσι και αυτός θα κάτσει μάλλον στα αυγά του, αφού βέβαια αποζημιωθεί για τον κόπο του και την ψυχική οδύνη.
  • Όσο για τις εκλογές και το προτεινόμενο εκλογικό σύστημα, αναρωτιόμουν γιατί να κάνει τέτοια αλλαγή η κυβερνίτσα μας. Ίσως τελικά να μην είναι για το καλό του τόπου που χρειάζεται στιβαρή κυβέρνηση με ακλόνητη πλειοψηφεία, όπως είχα αρχικά πιστέψει, αλλά για να εξασφαλίσει ότι θα ξαναβγεί έστω και με μικρότερο ποσοστό.
  • Κάτι καλό έγινε και τα καλά πρέπει να τα τονίζουμε και να τα επιβραβεύβουμε. Μπράβο λοιπόν στον άνθρωπο που μπήκε στον κόπο να αλλάξει κάτι και να βοηθήσει όσο μπορεί. Υπάρχει τρόπος και είναι στο χέρι του καθενός μας να εξαντλήσει τις ικανότητες και τις δυνατότητές του. Και είναι και κερδοφόρο!
  • Διαβάστε: Στις δυτικές πλαγιές της Οθρυος, σε υψόμετρο 1.000 μέτρων και σε απόσταση 40 χιλιομέτρων από την κοντινότερη κωμόπολη (τον Αλμυρό), οι 700 κάτοικοι, όλοι τους κτηνοτρόφοι, απολαμβάνουν εισοδήματα από 30 έως 100 χιλιάδες ευρώ και μια ποιότητα ζωής που μπορεί να συγκριθεί μόνο με την πλούσια Ελβετία. Εδώ ο κόσμος δεν φεύγει προς τα αστικά κέντρα, αλλά επιστρέφει στο χωριό του.
  • Μου θύμισε το νοσοκομείο που γέννησα. Στο πρώτο παιδί, εμπιστεύτηκα το τοπικό νοσοκομείο, μιάς και οι γιατροί εκεί μέσα είναι πολύ καλοί. Όμως τελικά κινδύνευσε η ζωή του μωρού από παραλείψεις και ελλιπή φροντίδα από το νοσηλευτικό προσωπικό. Δεν είχα μαξιλάρι. Οι δικοί μου αναγκάστηκαν να τσακωθούν με τον κόσμο και να κλέβουν από διπλανά άδεια δωμάτια. Δεν υπήρχε μαία, αλλά μία παντελώς άπειρη παιδίατρος που το μόνο που ήξερε και επαναλάμβανε σαν το ιερό ομ ήταν "Δείξτε του την αγάπη σας" χωρίς όμως να μου πει πως στο καλό το κάνει κανείς αυτό όταν δεν ξέρει από παιδιά. Αντί να μου δείξουν πως να θηλάσω, πράγμα που πιστέψτε με δεν το πετυχαίνεις με την πρώτη, μου έφερναν ξανά και ξανά τις μπουκάλες με τη σκόνη. Άτιμη προμήθεια..Κάποια στιγμή το μελαχροινό μου ανέβασε πυρετό. Ζήτησα θερμόμετρο αλλά η αχαρακτήριστη το ακούμπησε στο μέτωπο και είπε ότι δεν έχει τίποτα και ότι είναι φυσιολογικό. Μετά από αναζητήσεις στους διαδρόμους μήπως πετύχουμε κανέναν με θερμόμετρο (μία ημέρα μας πήρε) και αφού δεν ξαναμπήκε ούτε γιατρός ούτε νοσοκόμα στο δωμάτιό μου, βρήκαμε θερμόμετρο. Είχε 38 πυρετό. Φωνάξαμε πάλι την νοσοκόμα και πάλι μας "καθησύχασε" χωρίς να κάνει τίποτα άλλο.Όλες οι εξετάσεις μου ήταν καθαρές και κάθε μέρα έπαιρναν το παιδί για να το καθαρίσουν, τελικά όμως μου ανακοίνωσαν ότι έπαθε περιγεννητική μόλυνση...Δεν ξέρω τι του έκαναν πάντως καθάρισμα δεν ήταν. Μετά από λίγες ώρες το παιδί έκανε σπασμούς. Η παιδίατρος είπε ότι δεν αναλαμβάνει την ευθύνη και με ασθενοφόρο το πήγαμε στα Γιάννενα, στο Χατζηκώστα. Για 15 ημέρες έμεινε στην εντατική το μωράκι μου με την ενδοφλέβια στο κεφαλάκι του και εγώ, λεχώνα και χωρίς ακόμα να έχω συνέλθει από τον τοκετό, πήγαινα εκεί 4 φορές την ημέρα για να το δώ και να το θηλάσω.
  • Την δεύτερη φορά πήγα κατευθείαν στο Χατζηκώστα στα Γιάννενα. Άλλος κόσμος. Πρίν και μετά τη γέννα, με επισκέπτονταν πολλές φορές την ημέρα, έλεγχαν την κατάστασή μου και μου εξήγησαν τι να κάνω και πως. Η μαία με βοήθησε πολύ και ήταν δίπλα μου σε κάθε απορία και κάθε αγωνία. Μου έδωσε και το κινητό της για να την καλέσω αν χρειαζόμουν κάτι όταν έλλειπε! Μου χαμογελούσαν. Έμπαιναν στο δωμάτιο και με ρωτούσαν αν χρειάζομαι τίποτα και φρόντιζαν να έχω χαρτοπετσέτες για να σκουπίζω το μωράκι το γαλανό. Μου έδωσαν δωρεάν κρέμες για τους ερεθισμούς και ότι άλλο υλικό χρειάστηκα. Μου εξήγησαν τι ασκήσεις να κάνω για να επανέλθω γρηγορότερα από μία δύσκολη γέννα και πριν φύγω ο κάθε ένας με αποχαιρέτησε!
  • Η προσωπική προσπάθεια του κάθε ενός έχει σημασία, δεν πάει χαμένη. Ένας- ένας στο νοσοκομείο αυτό βοήθησαν ώστε να δουλέψει το σύστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βράζει το καζάνι!