Τετάρτη, 4 Φεβρουαρίου 2009

Αύξηση 90% πήραν ορισμένοι, Δηλαδή από 3000€ θα παιρνουν 6000€

  • "Κάθεσαι και διαβάζεις.Άλλοτε πολύ, άλλοτε λιγότερο.Δεν έχει σημασία.Μέρα-νύχτα είσαι χωμένος κάπου ανάμεσα σε βιβλία,σε σημειώσεις δικές σου,σε σημειώσεις από παλιότερους,σε λυμένες ασκήσεις και παραδείγματα,σε περασμένα θέματα.Χάνεις τον ύπνο σου,χάνεις τις εξόδους σου,χάνεις πολλά στο βωμό του διαβάσματος.Προσπαθείς να είσαι όσο πιο καλά προετοιμασμένος μπορείς,με την ψυχολογία στα ύψη,έτοιμος να πας και να γράψεις καλά.Αν όχι άριστα έστω να περάσεις"
  • Αυτά τα λόγια μου λέει μια φωνούλα όταν κάθομαι και διαβάζω σε κάθε μάθημα,σε κάθε εξεταστική.Και συνεχίζει:
  • -Γιατί??Για ποιό λόγο??Γιατί το κάνεις αυτό??
  • -Άσε με.Τώρα είναι αλλιώς.Θα πάω,θα γράψω καλά και θα γυρίσω χαρούμενος σπίτι μου..
  • Κι όλα αυτά μέχρι να φτάσω στο χώρο της εξέτασης.Εκεί που θα δω το ίδιο μαύρο χάλι που βλέπω εδώ και τρία χρόνια.Εκεί που θα δω την οροφή να στάζει το νερό της βροχής και τις ζαρντινιέρες ανάμεσα στα καρεκλάκια να εκμεταλλεύονται αυτές τις σταγονίτσες.Εκεί που μετά απο λίγο θα τρέμουν τα κοκκαλάκια μου από το κρύο, εκεί που ο φωτισμός δεν είναι επαρκής(δεν υπάρχει λέει ηλεκτρολόγος!!!!!!!!!!),εκεί που οι αρμόδιοοι δεν είχαν ειδοποιήσει τους άλλους αρμόδιους οτι σήμερα έχουμε εξέταση μαθήματος...Εκεί..
  • Και θα εξεταστώ στο μάθημα για το οποίο τα βιβλία θα μοιράζονται από αύριο.Μπορεί και μεθαύριο.Και τα θέματα δεν θα ναι του επιπέδου που είναι οι παραδόσεις και θα ψάχνω μάταια μια λύση..
  • Σαν να μην φτάνουν όλα αυτά,έχω και τον Πρύτανη να μας λέει,ανεβασμένος στο σκαλοπατάκι όπως ο Καίσαρας στο θρόνο του,πως έχουμε δίκιο γι αυτές τις απαράδεκτες συνθήκες που επικρατούν και να ζηταέι και συγγνώμη.
  • Ωραία και τί έγινε;Τί θα αλλάξει τώρα;Θα ζεσταθεί η αίθουσα;Θα κλείσουν ως δια μαγείας οι τρύπες της οροφής;Η μήπως θα έρθει ο ηλεκτρολόγος;Η θα γίνει κανα θαύμα και θα περάσω το μάθημα;;;Τί απ όλα αυτά κύριε Πρύτανη;;;;;;
  • ΤΙΠΟΤΑ.ΤΙΠΟΤΑ.ΤΙΠΟΤΑ
  • Γιατί τίποτα δεν έχει αλλάξει ούτε από πέρισυ,ή πριν 3 χρόνια ή κι αν ρωτήσω να μάθω,είμαι σίγουρος οτι τίποτα δεν άλλαξε,τουλάχιστον προς το καλύτερο,εδώ και 23 χρόνια σ'αυτό που λέγεται ελληνικό πανεπιστήμιο..Ίσως να φταίμε και μεις οι φοιτητές.Αλλά εμείς έτσι το παραλάβαμε.Από εσάς.Που ήσαστε και σεις φοιτητές,είχατε τις ίδιες σκέψεις με εμένα,τις ίδιες ανησυχίες αλλά ΔΕΝ κάνατε και ακόμα χειρότερα,ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΤΕ κάτι για να αλλάξει αυτή η κατάσταση.
  • Πείτε μου εσείς όλοι,καθηγητές,πρόεδροι,πρυτάνεις για ποιό λόγο να τα ζούμε όλα αυτά;Γιατί να συμμετέχουμε σ'αυτό το θέατρο του παραλόγου που εσείς σκηνοθετείτε;Γιατί να μην ακούω τη φωνούλα κάθε πρωί;Γιατί να έχω την ψευδαίσθηση ότι τώρα είναι αλλιώς;Δώστε μου ένα,έστω ένα κίνητρο,να ερχόμαστε σ'αυτη τη σχολή,να παρακολουθούμε,να εξεταζόμαστε,να θυσιάζουμε χρόνο,χρήμα και τα νιάτα μας.Ένα φτάνει.Αλλά να είναι τέτοιο ώστε να μας κάνει να προσπερνάμε όλα τα παραπάνω.Να ελπίζουμε οτι αυτά είναι απλώς μια μαύρη σελίδα.Μια παρένθεση που θα κλείσει σύντομα και θα έρθουν καλύτερες μέρες για μας,για εσάς,για όλους.
  • Δεν ξέρω.Αισθάνομαι πολύ χαζός.Μάλλον όχι.Εσείς με έχετε κάνει να αισθάνομαι τόσο χαζός..Τί να πω..
  • Σταματήστε να διαδηλώνετε. Είναι αναποτελεσματικό. Το παιδί φωνάζει όταν ο γονιός νοιάζεται. Όταν ο γονιός αδιαφορεί, το παιδί φεύγει.
  • Ένας είναι ο τρόπος. Μην καταβάλετε καμμία εισφορά. Ούτε ικα, ούτε τεβε ούτε ογα ούτε τανπυ, ουτε εφορία. Καμμία πληρωμή, καμμία εισφορά.
  • Να δούμε από πού θα πληρώνουν τα ματ, τους παρατρεχάμενους που δε λένε να βάλουν μία υπογραφή και τους βουλευτές που κοιμούνται στα έδρανα.

31 σχόλια:

  1. Δίκαιο έχει ο φοιτητής που έγραψε όλο αυτό.Η παιδεία μας και γενικά η εκπαίδευση στην Ελλάδα έχει μαύρα χάλια.Κανείς δεν νοιάστηκε και κανείς ποτέ δεν θα νοιαστεί.Ούτε εσύ,ούτε εγώ,ούτε ο άλλος αφού κανείς δεν παίρνει δραστικά και αποτελεσματικά μέτρα.Σήμερα έγραφα ένα μάθημα 200 σελίδων στο οποίο κανένας συμφοιτητής μου δεν έχει πατήσει ποτέ δεν παράδοση διότι ο καθηγητής έρχεται οχτώ η ώρα το πρωι στην σχολή και στις οχτώμιση πάει να ξανακοιμηθεί.Αυτά έχει η Ελλάδα,αυτά θα έχει πάντα.Αν δεν κάνεις κάτι μόνος σου,αν δεν προσπαθήσεις για αυτό,αν δεν χάσεις,ποτέ δεν πρόκειται να κερδίσεις.Άντε να βρεις δίκαιο εσύ,να βρω και εγώ..που να το βρεις αφού πάμε κατα διαόλου;
    Την καλησπέρα μου
    (συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βέβαια κάποιοι διέπρεψαν ανεξαρτήτως συνθηκών γιατί απλά και μ΄νο έβλεπαν την ανάπτυξη του εαυτού τους.
    Ενώ ο φοιτητής σου δεν πρόκειται να διαπρέψει σε τίποτε. Ότι και αν του προσφερθεί...

    Πλήρως άχρηστος στη διαχείριση του εαυτού του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο λάθος έχει το παλικάρι και πόσο δίκιο έχει ο Darthiir the Abban όταν λέει ότι "ο φοιτητής δεν πρόκειται να διαπρέψει σε τίποτα".

    Δεν μου αρέσει να γράφω για τον ευατό μου, αλλά με το πτυχίο του ελληνικού πανεπιστημίου έφτασα σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον πλανήτη. Από εκεί αγναντέυω το Λονδινάκι και αυτά που κέρδισα (και) στην Ελλάδα με βοήθησαν και πέρασα τις δεκάδες συνεντεύξεις τα numerical verbal, IQ test και όλα τα υπόλοιπα που απαιτούνται για να σε προσλάβουν σε τέτοιες εταιρίες.

    Αν θέλει μπορεί, αλλιώς θα βρίσκει πάντα δικαιολογίες...αφού τα κατάφερε έστω και ένας υπάρχει τρόπος.

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα σε όλους
    νένι, θα κρατήσω αυτό που λες για τον καθηγητή που δεν κάνει μάθημα, για να απαντήσω στους άλλους δύο.

    άμπανε και νίκο
    ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του και θα συμφωνήσω σε αυτό. Από τη στιγμή που αναζητεί κίνητρα από έξω και όχι εντός του, από τη στιγμή που αντιμετωπίζει τις δυσκολίες σαν αφορμή για να παραδώσει τα όπλα σε μία μάχη που είναι μόνο δική του, ναι, έχετε δίκιο, δεν έχει ελπίδα.

    όμως ο ρόλος ενός πανεπιστημίου , μίας σχολής η οποιουδήποτε εκπαιδευτικού ιδρύματος είναι να παρέχει μόρφωση σε όλους, εις γνώσιν του ότι ορισμένοι θα αποτύχουν. Ο καθηγητής θα πηγαίνει να κάνει παράδοση σωστή, θα υπάρχει επαρκής φωτισμός και θέρμανση για τον ίδιο και τους μαθητές του σε μία στεγνή αίθουσα και στο τέλος της χρονιάς υπάρχουν οι εξετάσεις όπου και θα κριθεί ο καθένας ξεχωριστά.

    ελπίζω να μην υποννοείτε ότι αυτά που λέω θα έπρεπε να ισχύουν μόνο για τους καλούς φοιτητές και ότι όλοι οι άλλοι καλά να πάθουν.

    έχω διδάξει σε παιδιά μέχρι 15 χρονών και πέρα από τα διάφορα παιδαγωγικά που έχω διαδάσει, είδα και μέσα από την εμπειρία μου ότι σε πολλές περιπτώσεις ο μέτριος μαθητής γίνεται καλός, γιατί κάτι μέσα στο μυαλό του έκανε "κλικ" είτε λόγω κάποιου καλού δασκάλου, είτε λόγω εξωτερικής βοήθειας , είτε έτσι χωρίς εξήγηση. Και άν ακόμα είναι της τάξεως του 3 με άριστα το 10, ο καθηγητής δεν έχει χρέος να τον ωθήσει να φτάσει όσο ψηλότερα μπορεί, έστω κι αν αυτό είναι στο 3,5 και όχι στο 9? Πως θα λέμε ότι παρέχουμε παιδεία και όχι εκπαίδευση?

    Ποιόν μπορείτε εσεις να καταδικάσετε ως hopeless, χωρίς ελπίδα, και να βγάζετε συμπεράσματα για το μέλλον του, ειδικά εσύ άμπανε που βλέπεις και τόσα στο φυντανοτροφείο?

    ναι, υπάρχουν άχρηστοι και δεν είναι λίγοι. Δεν μπορείς όμως να ξέρεις ποιός από αυτούς είναι καταδικασμένος ακαδημαϊκά, ποιός θα ανακάμψει με λίγη ενθάρρυνση και ποιός είναι κρυμμένη διάννοια σε κάποιον άλλον τομέα, μέχρι να ασχολήθείς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μαζί του και να του προσφέρεις, αν όχι ότι καλύτερο μπορείς, τότε τουλάχιστον τα στοιχειώδη, όπως βιβλία και έναν καθηγητή να κάνει μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε εδώ κάνεις λάθος.
    Το πανεπιστήμιο παρέχει μόρφωση και μάλιστα πολλή και μεγάλη.
    Απλά σχεδόν όλα πλέον τα φιντάνια είναι "ανίκανα". Αυτό βλέπω εγώ που χτυπιέμαι να τα μάθω να σκέφτονται αλλά αυτά μου γυρνούν απλά την πλάτη.
    Σπούδασα σε σχολές με πολύ λιγότερες παροχές απ' ότι αυτά, όσο και αν εσύ συνεχίζεις να πιστεύεις πως τα πανεπιστήμιά μα είναι χάλια. Δεν απαξίωσα το εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν απαξίωσα ακόμα και όσους καθηγητές δεν συμπαθούσα. Ούτε και οι συμφοιτητές μου. Εξ ου και πήγαμε όλοι μας (όχι μόνο εγώ) πολύ καλύτερα.

    Το σημερινό πρόβλημα είναι πως όπως εσύ, έτσι και ολόκληρη η κοινωνία απαξιώνει την εκπαίδευση. Δεν φταίει τίποτε άλλο. Μόνο η καθημερινή διάχυτη απαξίωση του θεσμού με τα λόγια, με τις πράξεις, με την αδιαφορία, με την μετατροπή του σε "αγορά", με την μετατροπή του σε εφόδιο "αγοράς" και όχι εφόδιο ζωής.

    Και επειδή η κοινωνία δεν (θέλει να) καταλαβαίνει ότι έχει πάρει στραβό δρόμο, ψάχνει να βρει στραβά στον εκπαιδευτικό και απαξιώνει την εκπαίδευση για να έχει εικονικό άλλοθι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για μία φορά θα συμφωνήσω μαζί σου.

    ναι, έτσι είναι και το έχω ζήσει η ίδια. Είναι φορές που δεν τους βρίσκεις πουθενά. Δίνεις το ένα παραπονουνται για το άλλο.

    χτες μόλις διάβαζα για κάτι το συγκλονιστικό που ανακαλύφθηκε στο πανεπιστήμιο αθηνών αν θυμάμαι καλά (το διάβασα στο ιατρείο περιμένοντας τον παιδίατρο για το γαλανό μου αγγελούδι) για την αναπαραγωγή των καρκινικών κυττάρων. αυτό συνέβη σε ελληνικό πανεπιστήμιο για άλλη μία φορά, και δεν το ακούσαμε σε κανένα κανάλι.

    ακούμε μόνο τα μαύρα.
    και, ναι , τους λείπει η κρίση, ακόμα και στα στοιχειώδη. Ζήτησα να μου περιγράψουν ένα πρόσωπο που θαυμάζουν και να γράψουν έκθεση για αυτό.Όταν είδα ότι δεν θαύμαζαν κανέναν(!!!!), τους πρότεινα το εύκολο:ηθοποιούς ή ποδοσφαιριστές.Αμέσως όλοι και όλες άρχισαν αν φωνάζουν διάφορα ονόματα, αλλά όταν τους ζήτησα να αιτιολογήσουν γιατί αυτό το πρόσωπο, οι περισσότεροι είπαν "Γιατί μου αρέσει"
    Χρειάστηκε συζήτηση μίας ολόκληρης διδακτικής ώρας (όπου στην ουσία προσπαθούσα να μαντεύσω την σκέψη τους)για να μπορέσουν να παραδώσουν δυο-τρείς ένα στοιχειώδες γραπτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θελεις να μου πεις το αντικείμενο που διδάσκεις?
    ανδεν θες να το πείς δημόσια, στείλε το στο email του προφίλ μου
    Αν θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμπανε σαν κάπου να… το παράκανες και εσύ! Το πανεπιστήμιο δεν παρέχει ούτε «πολλή ούτε μεγάλη» μόρφωση. Το Ελληνικό πανεπιστήμιο έχει τα ελαττώματα του που όλοι όσοι έχουμε περάσει από αυτό λίγο πολύ τα ξέρουμε. Εχει και τα καλά του τα οποία εγώ τουλάχιστον τα υπερασπίζομαι με πάθος.

    Κοίταξε, να σου πω μία μικρή ιστορία. Πριν από 2 χρόνια ετοιμάζαμε βραδινό φαγητό, 6 άτομα όλοι αποφοιτοι του ελληνικού πανεπιστημίου και εργαζόμενοι σε πολύμεγάλες εταιρίες. Ακούγαμε ειδήσεις από ΝΕΤ και ήταν η μέρα που η Γιαννάκου μίλησε για σάπιους απόφοιτους. Και εμείς, από το κέντρο του Λονδίνου μετά από 12 ώρες δουλειάς στο πιο ανταγωνιστικο περιβάλλον ακούγαμε την υπουργό μας ...να μας απαξιώνει. Το ίδιο κάνουν κατά περιόδους πάρα πολλοί ανικανοι Ελληνες πολιτικοί που σε μία αξιοκαρατική επιχείρηση θα έφταναν μέχρι το συνεργείο καθαρισμού και άν...Δεν συνεχίζω γιατί θύμωσα. :))

    Τώρα και εσύ λες για "ανίκανα" φυντάνια. Να σου μιλήσω για ανίκανους καθηγητές; Για στημένες εκογές; Για φωτογραφικές προκυρήξεις; Πόσοι καθηγητές του ελληνικού πανεπιστημίου κατάφεραν να σταθούνε έστω και για έναν χρόνο σε μία εταιρία; Σοβαρή εταιρία. Από αυτές που ξαφνικά έρχεται κάποιος στο γραφείο σου και σου λέει. “You are good but not good enough. Pack your things”. Λίγοι. Ψέματα; Και μην μου πεις και εσύ ότι “αποφάσισαν να γινουν καθηγητές, γιατί να δουλέψουν σε εταιρία”; Μου θυμίζει αυτό περίπτωση υποψήφιου βουλευτή που στα 29 τελειώνει το διδακτορικό του και κατεβαίνει υποψήφιος στη θέση του πατέρα του. «Δουλέψατε πουθενά» τον ρωτάει μία (αφελής) κυρία. «Αποφάσισα να ασχοληθώ με την πολιτική» απαντάει αυτός! Γέλια ο NdN που είναι καθισμένος παραδίπλα και προσπαθεί να μεταφράσει την συζήτηση και να εξηγήσει τι συμβαινει σε μία trader επενδυτικής τράπεζας που επισκέπτεται την Ελλάδα.

    Το σημερινό πρόβλημα είναι πως κάποιοι σαν την athinovio απαξιώνουν την εκπαίδευση και κάποιοι σαν κι εσένα την εκθειάζουν. Το σωστό είναι να βελτιώνουμε αυτά που λειτουργούν σωστά, να εξαλείφουμε τις παθογένειες και να επενδύουμε στις προοπτικές.

    Ούτε ολοι οι φοιτητές είναι ανίκανοι, ούτε όλοι οι καθηγητές μπήκαν εκεί κάνοντας πίπες σε αυτούς που ελέγχουν την πλειοψηφία του εκλεκτορικού σώματος. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Υπάρχουν φοιτητές που δεν ενδιαφέρονται και υπάρχουν και κάποιοι που παλεύουν για να ξεφύγουν από τη μιζέρια. Υπάρχουν και καθηγητές που μπήκαν με στημένες εκλογές και ασχολούνται μόνο με το πόσα χρήματα θα κλέψουν από την επιτροπή ερευνών και άλλοι που σέβονται το ότι πληρώνονται από τον ελληνικό λαό για να μορφώνουν τα παιδιά του. Οι γενικέυσεις δεν έκαναν ποτέ καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ούτε χαρακτήρισα όλα τα φιντάνια ανόητα. Είπα τα περισσότερα (προσέχω με τρομερή ακρίβεια τους λόγους μου) και συνεχίζω να το υποστηρίζω γιατί βρίσκομαι μέσα στο σημερινό χώρο, τον οποίο αποφάσισα να ακολουθήσω και να μην ασχοληθώ με τίποτε άλλο λόγω ιδεολογίας και μόνο, ούτε εκθείασα το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο έχει πάρα πολλά που θα άλλαζα, αλλά απλά υποστήριξα ότι οι γνώσεις που δίδονται είναι πολλές και καλές και θα συνεχίζω να το υποστηρίζω.
    Τώρα βέβαια αν πιστεύεις πως ένας καθηγητής πανεπιστημίου πρέπει να περάσει για εργασία από εταιρία, μάλλον κάτι στραβό έχει ο συλλογισμός σου. Γιατί αν ο εν λόγω καθηγητής έχει «εταιρικό» προφίλ δεν είναι ικανός να γίνει ακαδημαϊκός, ενώ αν έχει ακαδημαϊκό προφίλ τότε καμία εταιρία δεν το θέλει να εργασθεί σε αυτή.
    Άσε που κάθε φορά που συζητάω με προϊσταμένους εταιριών καταλήγω να τους κάνω μάθημα, το οποίο φυσικά απήλαυσαν αλλά σίγουρα δεν θα ήθελαν να το έχουν μέσα στο χώρο εργασίας τους σε καθημερινή βάση. Τα τελευταία πέντε χρόνια δεν έχω συναντήσει κανέναν φοιτητή που παλεύει. Αντιθέτως όλοι τους έχουν την εντύπωση πως ο καθηγητής υπάρχει για να ανοίξει το κεφάλι τους και να τους βάλει τις γνώσεις μέσα. Κάτι σε upload ένα πράγμα. Αυτοί οι φοιτητές δε διδάσκονται από κανενός είδους ίδρυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ανησυχητικό είναι, ότι σε 30 χρόνια από τώρα, (που θα χω μπαστούνι, τραγιάσκα, και καμπούρα σαν όλους τους παππούδες…) το “θέμα” θα είναι ακόμα επίκαιρο…καθώς ως γνωστών…στην Ελλάδα μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης θα ήθελα να υπενθυμίσω σε όλους τους προλαλήσαντες, ότι η εκπαίδευση
    Δεν ξεκινάει από το πανεπιστήμιο, αλλά από το “σπίτι” του εκάστοτε ανθρώπου,
    μετά το νήπιο, το δημοτικό κτλ,κτλ,κτλ…
    Άμα δεν σε μάθουνε από μικρό – και εκ των έσω - να “σκέφτεσαι”……το όνειρο σου θα είναι να γίνεις Δημόσιος Υπάλληλος (ως προς την νοοτροπία εννοώ) όπως είναι για 7/10 Έλληνες!
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ν' αγιάσει ο στόμας σου όσον αφορά στο "να σε μάθουν να σκέφτεσαι", γιατί το θέμα ΔΥ, ΙΥ, είναι άλλο καπέλο και δεν θεωρώ διόλου κατακριτέο το να αποζητάς ασφαλείς θέσεις εργασίας. Αντιθέτως πιστεύω στη στιβαρή ανάπτυξη και όχι στην αρπακόλλα ανάπτυξη πoυ εφαρμόζεται σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αμπανε δυστυχώς κάνεις λάθος. Απορώ μάλιστα πως ενώ δεν έχεις δουλέψει σε εταιρία (κατά δήλωση σου) μπορείς να κρίνεις αν είναι πολλές και καλές οι γνώσεις που παρέχονται. Εννοείς μήπως τις γνώσεις που σου αποδεικνύουν πάνω σε χαρτί οι φοιτητές σου; Αν ναι, είναι περιττό να σου πω ότι ένα σπίτι δεν φτιάχνεται πάνω σε χαρτί, μία εγχείρηση δε, ακόμα περισσότερο. Για να δεις αν κάποιος έχει γνώσεις πρέπει να τον δεις στην παραγωγή. Αυτό λογικά πρέπει να στο έχουν πει και οι προϊσταμένοι εταιριών που έχεις μιλήσει.


    Εγώ, όλοι οι καθηγητές πανεπιστημίου της ιατρικής, και περίπου το 90% (λέω 90 αν και εγώ δεν έχω συναντήσει κανέναν που να λέει το ανάποδο) των καθηγητών σε αγγλοσαξωνικά ιδρύματα (αμερικανικα ή αγγλικά) πιστεύουν το ίδιο με μένα. Επομένως δεν ξέρω αν έχουμε όλοι εμείς λάθος, αλλά εγώ αυτό πιστεύω.

    Επίσης να σου πω ότι δεν υπάρχει πλέον «εταιρικό» και «ακαδημαικό» προφίλ καθότι η προσαρμοστικότητα είναι από τις πρώτες ικανότητες που πρέπει να έχει κάποιος. Ανάλογα με το που δουλεύεις καταφέρνεις και να κάνεις το καλύτερο. Να πετυχαίνεις τους στόχους που έχουν τεθεί από την ομάδα. Ξέρω πολλούς μηχανικούς της Rover που διδάσκουν σε πανεπιστήμια. Μήπως θεωρείς ότι το LSE θα προσλάβει καθηγητή που δεν έχει επαφή με εταιρία; Για να διδάξει τι; Πως γίνεται το trading ενώ δεν έχει ιδέα πως γίνεται; Σε εσένα στέκει λογικά;

    Τα τελευταία πέντε χρόνια εγώ προσωπικά έχω γνωρίσει εκατοντάδες Ελληνες που δουλεύουν στις μεγαλύτερες εταιρίες του πλανήτη με ότι αυτό συνεπάγεται. Προφανώς για να φτάσουν εκεί είναι έξυπνοι και δουλευταράδες. Κρίμα που δεν είχες κάποιον τέτοιο για φοιτητή. Πιστεύω θα κέρδιζες και εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν θεωρήσουμε πως τα πανεπιστήμια οφείλουν να δημιουργούν επαγγελματίες και όχι επιστήμονες ναι, κάνω λάθος και έχεις δίκιο.
    όσο για το πόσα χάνω που δεν έχω φιντάνια που να επιδιώκουν και να προσπαθούν, δυστυχώς το ξέρω πολύ καλά :(
    Χάνω πάρα πολλά και δεν φταίω σε τίποτε γι αυτό.
    :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. η ηθική που διδάσκεται στα εκπαιδευτικά ιδρύματα απορρέει από τη συμπεριφορά των διδασκόντων. Μπορεί δηλαδή να μιλάς στην έδρα για το ένα ή το άλλο αντικείμενο αλλά η αδιαφορία σου και η υπεροψία σου να είναι μάθημα ανηθικότητας. Μπορεί να αναλύεις το ένα ή το άλλο φαινόμενο αλλά να είσαι κομματόσκυλο, να τα παίρνεις από όολες τις μεριές ακι να ευννοείς μόνον όσους σε συμφέρει, δίνοντας το παράδειγμα του στάνταρ επιστήμονα, δημιουργώντας ένα καθεστώς χάους.

    η ηθική και η παιδεία έρχονται και από την οικογένεια λλά και από το σχολείο σε όλες τις βαθμίδες. Πολλοί καθηγητές έχουν μείνει αξέχαστοι στους μαθητές τους και στους συναδέλφους τους για τη σωστή τους στάση και είναιαλήθεια ότι υπάρχει αναγνώριση για τους σωστούς. Δύσκολο, πολύ δύσκολο, αλλά γίνεται.

    Επιστρέφοντας στον φοιτητή της ανάρτησης, το θέμα για μένα είναι η αδικία να μη δίνουμε βιβλία και αξιοπρεπείς συνθήκες στα πανεπιστήμια τη στιγμή που εν καιρώ κρίσεως οι λαδοπροαίρετοι ενός σάπιου συστήμτος τα τσεπώνουν τόσο χοντρά(λαϊκίζω πάλι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εγώ πιστεύω ότι κάποια στιγμή ο φοιτητής αυτός αν το θελήσει θα μπορέσει να ξεπεράσει τα όρια που του χάραξαν όλες αυτές οι ανεπάρκειες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και να πετύχει κάτι στη ζωή του!
    Όμως δεν είναι μόνο θέμα ικανοτήτων!
    Είναι και θέμα συγκυριών και τύχης!!
    Δεν είναι όλοι τυχεροί να βρουν την κατάλληλη περίπτωση στη ζωή τους! Και αν το θέλουμε δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια δύναμη και ικανότητα να ξεπερνούν τα αξεπέραστα εμπόδια που τους βάζει η ελληνική πολιτεία στο δρόμο της εκπαίδευσής τους!!!
    Μ' αυτό τον τρόπο ο άριστος πάει ανεκμετάλλευτος και ο καλός ή μέτριος πάει χαμένος!!
    Και γιατί θα πρέπει όλοι να ξενητευτούν δηλαδή για να αναγνωριστεί η αξία τους;; Γιατί όντως οι έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό!!! Που σημαίνει ότι έχουν ικανότητες! Στην Ελλάδα όμως τους άξιους τους διώχνουν και τις θέσεις καταλαμβάνουν οι γόνοι των βολεμένων!!!
    Φοβάμαι ότι ο φοιτητής έχει δίκιο να είναι απογοητευμένος!
    Και αν μπορούσαμε να υλοποιήσουμε την πρότασή του, χωρίς κινδύνους να μας κλείσουν ακόμη και φυλακή, θα το έβρισκα μια ωραία και ίσως και αποτελεσματική κίνηση αντίστασης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οπότε ποιο το συμπέρασμα της ηθικολογίας σου; Πως οι πανεπιστημιακοί είναι ανήθικοι επειδή σχεδόν όλη (κατά τη δική μου γνώμη) η δραστηριοποίηση της σημερινής κοινωνίας (σε παγκόσμιο επίπεδο) είναι ανήθικη;

    Αλλά άστο, δεν έχει σημασία, για να επιστρέψουμε λοιπόν στο θέμα σου:
    Δε θα ασχοληθώ με την εντελώς λάθος οπτική που έχει το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας για τους φόρους και φυσικά θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου στο ότι οι φόροι δεν χρησιμοποιούνται όπως θα έπρεπε. Φυσικά δεν θα ασχοληθώ ούτε με τις αιτίες του τελευταίου φαινομένου, οι οποίες θίγουν πολλά ατομικά συμφέροντα αν αρθούν. Θα περιοριστώ στο εξής: Ο φοιτητής αλλά και εσύ που το αναφέρεις, θα πράξετε ανάλογα δείχνοντας το δρόμο;
    Όχι; Χμμμ να που πάλι θα γυρίσουμε στην κουβέντα της ανάγκης συλλογικότητας και της αδυναμίας του ατόμου να αντιμετωπίσει το οτιδήποτε και να αντιδράσει στο οτιδήποτε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. άμπανε,
    εγώ ΘΕΛΩ να πληρώνω φόρους, θέλω να υπάρχει συλλογικότητα και θέλω να κάνω ότι μου λένε. Θέλω να πειθαρχώ στους νόμους και σε αυτά που λένε οι αρχές.
    Βλέπω όμως όότι αυτή μου την επιθυμία την εκμεταλλεύονται οι Άρχοντες (γιατί σαν τέτοιοι φέρονται) για τα ιδιωτικά τους συμφέροντα.

    Φυσικά δεν πρόκειται να σταματήσω την καταβολή των φορων και εισφορών, και το ξέρεις.

    Σε ρωτάω όμως και θέλω απάντηση: πως θα καταφέρουμε να φερθούν σωστά αυτοί εκεί πάνω? Πως θα τους εξαναγκάσουμε (αφού από μόνοι τους δεν....) να κάνουν το καλύτερο για τη χώρα και όχι το πιο κερδοφόρο για αυτούς?

    Όποτε σε ρωτάω κάτι τέτοιο όλο υπεκφυγές και 'άλλα λόγια είσαι. Όχι αυτό, όχι εκείνο, όχι τοο τάδε όχι το δείνα. Η δική σου πρόταση πού είναι?
    Ναι, η πρότασή μου είναι μία υπερβολή, με σκοπό να τονίσει το μέγεθος της αγανάκτησης μου και τίποτα παραπάνω.
    Εσύ, τί προτείνεις?
    Εσύ τι λες?
    ΕΣΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή μου, αντιθέτως δεν υπεκφεύγω. Δεν ξέρω. Και δεν ξέρω γιατί ακριβώς όλες οι προτάσεις, και οι δικές σου αλλά και όλων μας αφορούν στην ατομική δράση, γιατί ακριβώς η συλλογική δράση απαιτεί οργάνωση. Εδώ λέω πως εθελοτυφλούμε, θεωρώντας πως η ατομική μας δράση μπορεί να αλλάξει τον κόσμο, αντί να ψάξουμε να δούμε πως θα οργανωθούμε ως σύνολα. Αυτό ακριβώς προτείνω λοιπόν. Μόνο. Μετά βλέπουμε.
    Γιατί απλά τις «υπερβολικές ατομικές προτάσεις αντίδρασης» μπορεί να τις εξαπολύουμε ελαφρά τη καρδία, όπως ακριβώς έκανες, αλλά ούτε καν εμείς οι ίδιοι είμαστε πρόθυμοι να τις ακολουθήσουμε, γιατί γνωρίζουμε πως όποιος πάει μόνος με το σταυρό μπροστά καταλήγει σταυρωμένος. Αν ήσουν πρόθυμη να ακολουθήσεις την προτροπή σου και σίγουρη πως η δράση σου αυτή θα φέρει λύση δε θα με ρωτούσες καν τι προτείνω. Αλλά απλά παρέθεσες μια πύρινη πρόταση που ούτε εσύ κατά δήλωσή σου δε θα ακολουθήσεις. Εξ ου και δε βρίσκω καθόλου προσφιλείς αυτού του είδους τις υπερβολές. Φωνάζουμε, βρίζουμε, γκρινιάζουμε, εκτονωνόμαστε και μετά απλά συμβιβαζόμαστε για να μη βρεθούμε στο χείλος του γκρεμού.
    Και εν γένει οι υπερβολές μας αφαιρούν συνήθως το δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. zπάλι δεν απάντησες.
    Ποιός θα οργανωθεί? Εμείς από μόνοι μας? Αν είναι να μη χρειαζόμαστε τους πολιτικούς τότε γιατί να υπάρχουν? Αυτή είναι η δουλειά τους.

    Ποιός θα οργανώσει ποιόν?

    Αφού ούτε σαν άτομα έχουμε ισχύ ούτε στο υπάρχον σύστημα μπορούμε να βασιστούμε, τότε τι?

    Να βάλουμε κάμερες στα γραφεία των υπουργών, όπως στα καταστήματα για τους shoplifters?
    Το δεν υπάρχει λύση δεν το δεχομαι. Υπάρχει αλλά δεν μπορεί η μαφία να σταματήσει τη μαφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σωστά βρε, δεν απάντησα, ενώ εσύ που προτείνεις πράγματα τα οποία δεν σκοπευεις καν να ακολουθήσεις "κάνεις σοβαρή πολιτική"
    Εγώ τουλάχιστον προτείνω μόνο πράγματα που ήδη ακολουθώ στη ζωή μου.

    Τλάθος σου συνεχίζεται να βρίσκεται στο "τι να κάνεις". Όταν περάσουμε το τι να κάνουμε κάτι θα γίνει.
    Ότι και να κάνεις εσύ, τίποτε δε θα κάνεις. Ειδικά όταν όλα τα μέτρα που προτείνεις δεν τα ακολουθείς ήδη.

    Ανάμεσα σε εσένα και εμένα, εγώ είμαι συνεπής στους λόγους και τις πράξεις μου, αυτή είναι η διαφορά μας.

    Θες να κάνεις κάτι; Ζήσε με έναν σωστό κώδικα και σταμάτα να προτενεις πράγματα που δεν ανήκουν σε αυτόν. Ξεκίνα από εκεί.
    Απλά φρόντισε ο κώδικάς σου να είναι συλλογικός και όχι ατομιστικός. Το ποιόν του διάλεξέ το ανάλογα με τα γούστα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ** Kατά τα άλλα, αυτό που υποστηρίζω πάντα είναι πως αν δεν αλλάξει το κεφάλι πορεία, το σώμα δεν αλλάζει. Συνεπώς βρες τρόπο ν’ αλλάξεις τη συμπεριφορά της ηγεσίας. Η δική μου πρόταση είναι: Όσοι είναι δυσαρεστημένοι από τον τρόπο διαχείρισης, ψήφο στα μικρά κόμματα, να κάνουμε 10κομματική βουλή μέχρι να σοβαρευτούν και ή να συνεννοηθούν.
    Αν ούτε αυτό δουλέψει, τότε… κάποιος θυμάμαι σου έλεγε πως μόνο οι επαναστάσεις φέρνουν αλλαγή αν δεν απατώμαι και σου είχα πει πως έχει απόλυτο δίκιο ;)
    Ε να γιατί έχω δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. προεξοφλείς ότι άλλα λέω κι άλλα κάνω, χωρίε να με ξέρεις και ενώ έχω ξεκαθαρίσει ότι αυτές οι υπερβολές περισσότερο έχουν σκοπό τη δική μου εκτόνωση.

    θα σου θυμίσω την υπόθεση της υπογραφής που θα μπορούσα κάλλιστα να είχα λύσει με τον γνωστό και θλιβερότατο τρόπο, σου λέω όμως ότι τελικά δεν το έκανα, και θα σου απαντήσω όταν θα είναι τέτοιες οι συνθήκες ώστε να μην κινδυνεύσει η δουλειά μου από τη δημοσίευση ορισμένων γεγονότων.

    Ως εκεί φτάνει η εμβέλειά μου, όπως υποθέτω και η δική σου.

    θα πιώ λοιπόν το τσάι μου εις υγείαν της επανάστασης που προανήγγειλες και που δυστυχώς φαίνεται αναπόφευκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όταν προτρέπεις σε μηπληρωμή φόρων, πιστεύω πως δεν υπάρχει καμία συμφωνία με τις προτροπές σου και τις μελλοντικές σου πράξεις. Μιλάει από μόνο του.

    Αυτό ακριβώς ήταν και το νόημα όσων
    είπα. Το να υπερβάλλουμε γκρινιάζοντας με αυτόν τον τρόπο είναι κάτι που μάλλον όχι μόνο δεν είναι εποικοδομητικό, αλλά δημιουργεί και λάθος εντυπώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλά που δεν έχω καμμία επιρροή, καλά που δεν μπορώ να βγάλω το φίδι από την τρύπα, καλά που βρίσκομαι στο έλεος του κάθε "έξυπνου", αλλά ούτε καν να παραπονιέμαι?

    και τι να κάνω? να διαδηλώσω ειρηνικά? ή να προσέλθω σε διάλογο?
    Άσε με τουλάχιστον να τα πω να ξεσκάσω στο βλογάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άμα το κάνεις για να ξεδίνεις απλά βρε, ειδοποία, να μην τη σοβαρεύουμε τη συζήτηση αλλ' αντιθέτως να σε βοηθάμε. Είμαστε πολύ καλοί καί σε αυτό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. μα το είπα εξ'αρχής ότι επρόκειτο για δική μου εκτόνωση!

    ξέρω όμως γιατί τα λες τωρα αυτά, θες βόλτα με το σκάφος. Αμ δε!

    Θα σε δέσω στο κατάρτι να ανεμίζουν οι κελεμπίες και εμείς οι υπόλοιποι θα παίρνουμε το απεριτίφ μας (τσίπουρο)στη σκιά...
    Για να μάθεις!
    :)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!