Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Απονομή: Το Χρυσό Καζάνι.

  • Η φίλη μου η Ρία, με φίλεψε ένα βραβειάκι το οποίο δέχομαι ευχαρίστως. Λέει ότι πρέπει στο μπλογκοπαίχνιδο αυτό να πω επτά πράγματα για τον εαυτό μου, οπότε ξεκινάμε.
  • Το ότι είμαι άτομο παλιοπερίεργο και ανισόρροπο, όλοι το έχουν καταλάβει ή πρόκειται να το καταλάβουν σύντομα, οπότε δεν πιάνεται. Ξεκινάω από αλλού.
  1. Δεν έχω επισκεφτεί ποτέ την Μύκονο.
  2. Στο τέλος κάθε ημέρας, λέω από μέσα μου τι χρήσιμο έκανα σήμερα. Μερικές φορές, αυτό μπορεί να περιλαμβάνει έστω και ένα μοναδικό χρήσιμο πράγμα ή ίσως ένα από αυτά να είναι η ξεκούραση.
  3. Μου αρέσει ο ύπνος. Όχι απλά σαν σωματική ανάγκη, αλλά σαν τέχνη: δίπλα σε τζάκι, στην άμμο, κάτω από δέντρο, στον καναπέ, με βιβλίο στο χέρι, μετά από οινοποσία, κτλ. Κάθε ένα έχει τη γλύκα του.
  4. Μου αρέσει να συζητάω. Η φωνή των ανθρώπων είναι κάτι το εξαιρετικά όμορφο.
  5. Πολλές φορές χρησιμοποιώ τη συγγνώμη για να βγώ "από πάνω."
  6. Μου αρέσει το αλκοόλ. Το κρασάκι, ειδικά η μαυροδάφνη, η μπυρίτσα, το σπέης, το μπέηλις, και ειδικά για τα βράδια της Δευτέρας (η χειρότερη ημέρα) χαμομήλι ενισχυμένο με ένα καπάκι ρούμι, τώρα το χειμώνα.
  7. Πολλές φορές οι άνθρωποι νομίζουν ότι δεν καταλαβαίνω, αλλά κάνουν λάθος. Είναι περιττό, ωστόσο πολλές φορές επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα τρείς ή τέσσερις φορές και τελικά μένουν με την αβεβαιότητα ότι το μήνυμά τους δεν βρήκε ανταπόκριση. Ίσως να είμαι πιο ανέκφραστη από όσο νομίζω. Πολλές φορές εκπλήσσονται όταν διαπιστώνουν ότι είχα καταλάβει.
  • Τώρα, πρέπει με τη σειρά μου και εγώ να απονείμω το βραβείο σε άλλους δεκαπέντε. Δεν θα είναι καθόλου δύσκολο.
  • Στην ίδια τη ρία, δεν γίνεται αφού εκείνη με πρόλαβε. Ούτε στον αζραέλ, που έτσι κι αλλιώς πλέον δεν ασχολείται με το σπόρ αυτό.
  • Την προηγούμενη φορά που είχα πάλι βραβεία, ένας καλός μου μπλογκοφίλος στεναχωρήθηκε που τον ανέφερα τελευταίο και από τότε δεν ξαναήρθε στο καζάνι μου. Για αυτό κάνω την εξής εξήγηση: η σειρά είναι αλφαβητική. Στο προκείμενο, τώρα.
  • Ασκαρδαμυκτί. Μου αρέσει η διττή του προσωπικότητα, πότε θεούσος και πότε πρόστυχος, αθυρόστομος. Μερικές φορές λέω ότι αν ήμουν άντρας, κάπως έτσι θα ήμουν, στο μυαλό.
  • Αθεόφοβος. Παρομοίως, μία έτσι μία αλλιώς. Όμορφο μυαλό. Σε εκείνον ανήκει η ρήση της πλαϊνής στήλης.
  • Αμπαν. Απορώ πως με ανέχεται, με τόσες διαφωνίες. Είναι καλός άνθρωπος.
  • Βαντ. Τι να πείς για τον Βαντ. Απλά τον αγαπάς και τελειώνει εκεί το θέμα.
  • Βυτίο. Αυτός ο τύπος έχει λέγειν. Οι περιγραφές του είναι απίθανες, πολύ δυνατές. Απολαυστικός
  • Λόκους Πούμπλικους. Άλλο ένα διπλό μυαλό. Ίσως και τριπλό, ίσως να μπορεί αυτός ο άνθρωπος να τα καταλαβαίνει όλα.
  • Microsurfer. Μάλλον ο νεαρότερος της παρέας. Φρέσκος, αλλά με άποψη. Έχει μέλλον.
  • Νίκος Λιολιόπουλος. Άρτι αφιχθέντα τα μωράκια του, κι αυτός χαζομπαμπάς. Ζεστός άνθρωπος, και πάντα ψάχνει απαντήσεις..
  • Πρόβατος. Τον συνάντησα πάνω που τον έπιασαν τα υπαρξιακά του, και μου θύμισε τότε που τα περνούσα η ίδια. Γμτ, ξέρω τι νιώθει, ξέρω τι χρειάζεται, αλλά ξέρω ότι μόνος του πρέπει να βρεί την άκρια.
  • Reporjazz. Δυνατός. Με μία φράση, χίλιες σκέψεις.
Και λέω να σταματήσω στους δέκα, όχι γιατί δεν έχω άλλους, αλλά περισσότερο επειδή οι άλλοι είτε έχουν χαθεί, είτε έχουν διαγράψει τα ιστολόγιά τους, είτε απλά έχουν ξαναπάρει από εμένα διάκριση. Περιμένω ανταπόκριση, όμως, όχι με πρόσχημα την κρίση να μην παίζουμε ούτε ένα παιχνιδάκι, ε? Ένα για όλους σας.

12 σχόλια:

  1. χαίρομαι που σου άρεσε φιλενάδα!
    εσύ κορίτσι μου έχεις αναγάγει τον ύπνο σε επιστήμη!

    μου άρεσε που κάθε βράδυ λες τι καλό έχεις κάνει. είναι πολυ όμορφο και ηρεμιστικό.


    καλό βράδυ, ή μάλλον καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί Αθηνά μου είσαι λές περίεργη και ανισόρροπη; Eμένα πολύ σωστή και νορμάλ μου φάνηκες. Λοιπόν, Μύκονο μην πάς. Μάπα λέμε. Ασε που δεν έχει χώρο ούτε να περπατήσεις. Καμμία σχέση με το Ιόνιο Αθηνά μου. Μιλάμε για χαβούζα. Πολύ καλύτερη η Πάτμος που έχει και ουσία.

    Και όσο για τη συνήθεια να αναρωτιέσαι κάθε μέρα τί έκανες, αυτό σίγουρα χρειάζεται? Στα υπόλοιπα συμφωνώ απόλυτα. Λοιπόν Αθηνά ευχαριστώ για το βραβείο. Μόνον που έχω μόνον ενα μυαλό, και αυτό λογω μετανάστευσης είναι μπερδεμένο. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι εμαθα πως ειμαι κι αγαπησιάρικος:))
    Σ'ευχαριστω πολύ,Αθηνά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ που την μέρα που είχες κοιμηθεί καλά,είχες πιει το Μπέιλις σου,είχες συζητήσει με τον Λόκους για το πόσο χάλια είναι η Μύκονος,τον ανάγκασες 3-4 φορές να επαναλάβει τα ίδια για να καταλάβει την γνώμη σου για την Αμερική και μετά του ζήτησες συγνώμη γι΄αυτήν και τελικά σκέφτηκες μέσα σου ότι το πιο χρήσιμο πράγμα της μέρας που έκανες ήταν να βραβεύσεις εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να'σαι καλά ρία.

    λόκους, μου έμεινε από ένα διάστημα που ήμουν άνεργη και ένιωθα άχρηστη. Έλεγα, να σήμερα έκανα αυτό και εκείνο και το άλλο, για να νιώθωθ ότι κάπως άλλαξα τον κόσμο.


    Αγαπάμε Βασίλη!

    αθεόφοβε, ναι, είδες πόσο σε αγαπάω , ε?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα βρε που σε ανέχομαι…
    Οι διαφωνία είναι καλό πράμα (για την κυνικότητα δεν μπορώ να πω το ίδιο :p)
    Αλλά ειλικρινά βρε πουλάκι μου… «καλός άνθρωπος»;
    Χρόνια προσπαθώ να φτιάξω μούρη στην πιάτσα και μου τη σμπαραλιάζεις έτσι μέσα σε μία γραμμή; :ppp
    Ανισόρροπη, έ ανισόρροπη!!!

    (Από κάτου η λεκτινή επαλήθευση προστάζει: hesse...!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σευχαριστω για την απονομη athinovio :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. έχω πάει τρεις φορές να ξεκινήσω το ποστ, αλλά δε μ' αφήνει η ρημάδα η πραγματικότητα.
    αλλά όπως κ να'χει ευχαριστώ για το καζάνι, πίνω ένα ποτάκι μιας κ είναι δευτέρα κ θα επανέλθω .

    βυτίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασικά, η απονομή έγινε με το σκεπτικό ότι κανένας από τους βραβευμένους δεν θα απαντούσα, διάλεξα σα να λέμε τους λιγότερο παιχνιδιάρηδες.

    Όπως επιθυμείς, βυτίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απο του VAD έρχομαι.
    Καλώς σε βρήκα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!