Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Βενσερέμος!

7 σχόλια:

  1. Το σωστό είναι «Μπενθερέμος», για να είναι πιο αλληλέγγυο στη Μαδρίτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι, όχι, βενσερέμος. Σύμβολο της ανοργανωσιάς και προχειρότητας που μας χαρακτηρίζει.

    "Άστο, μωρέ, εντάξει είναι, ποιός θα το προσέξει..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νάσαι καλά,γελάσαμε

    SONORA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έγώ που δεν πίνω καφέ, πειράζει να πιω ice tea?????? Επίσης, πρέπει να με πληρώσει πρώτα το big boss γιατί με έχει 3 μήνες απλήρωτη και δεν έχω λεφτά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το θεό, σονόρα.
    Καιρό είχαμε να ακούσουμε νέα σου. Είσαι καλά?


    μαρία, μόνο τα φασόλια πειράζουν ειδικά αν είναι χτεσινά.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά είμαι ευχαριστώ.Η τεχνολογία μου τα έχει παίξει.Πότε δε φορτώνει σελίδες,πότε δε μου επιτρέπει να γράψω σχόλια,πότε ότι νάναι,σέρνεται.Αυτό μου τρώει χρόνο και έχει σαν αποτέλεσμα να κόβω τις βόλτες .Sonora

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!