Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

Είμαι λέξη και αναζητώ Νόημα

  • Πριν από καποιο διάστημα είχα σπάσει το μηνίσκο μου, πέφτοντας σε ένα χαντάκι που είχε σκάψει η ΔΕΥΑΠ. Κάποιος σωλήνας είχε σπάσει στην οδό Δημητρίου Κρόκου και διέρρεε νερό υπογείως, μέχρι που, περνώντας από δίπλα για να πάω στον Τσουμελέκα με τα ψάρια (εκ της γνωστής οικογενείας που παρήγαγε την πρωταθλήτρια στο βάδην), κατέρρευσε ο δρόμος, μαζί με εμένα και τον γαλανό στην αγκαλιά μου, που τότε δεν είχε χρονίσει ακόμα. Ο λάκκος είχε βάθος τρία μέτρα.
  • Για περισσότερο από μήνα, δεν μπορούσα να σηκωθώ ούτε να πάω στη δουλειά, τελικά με εγχειρήσανε στο Χατζηκώστα, χωρίς φακελάκι, ας είναι καλά οι χριστιανοί, και μετά για κάμποσο καιρό έκανα φυσιοθεραπείες.
  • Πολλά έμαθα από την εμπειρία αυτή.
  • Καταρχάς, έμαθα πως, όταν σου γράφουν φυσιοθεραπείες στο ΙΚΑ, τότε υπάρχει κάποιο μπέρδεμα και κάτι δεν έχουν ελέγξει/προβλέψει/κανονίσει σχετικά με το οικονομικό του ζητήματος. Όπως με ενημέρωσε ο φυσιοθεραπευτής μου, το προβλεπόμενο κόστος της φυσιοθεραπείας που καλύπτεται από το ΙΚΑ είναι χαμηλότερο της πραγματικής του τιμής, πράγμα που σημαίνει ότι ενώ το ΙΚΑ πληρώνει για δέκα συνεδρίες, ο ασθενής απολαμβάνει επτά. Καλό?
  • Κατόπιν, εφόσον δε γινόταν να σηκωθώ για μεγάλο διάστημα και άλλη βοήθεια δεν υπήρχε τότε από πουθενά αλλού, προσέλαβα την Ευανθία εξ Αλβανίας για να μου καθαρίζει το σπίτι. Πιάσαμε λοιπόν την κουβέντα και έμαθα πολλά και από εκείνη. Η Ευανθία σκόπευε να αγοράσει σπίτι. Μα πως?
  • Η αλήθεια είναι ότι η γυναίκα δουλεύει σα σκυλί. Είναι εξαιρετική σε αυτό που κάνει και είναι αρκετά έξυπνη ώστε να έχει καλές σχέσεις και να διευρύνει τον επαγγελματικό της κύκλο. Τα παιδιά της, αν και τα έβλεπε μόνο κοιμισμένα, τα είχε με όλα τα καλά: αγγλικά, υπολογιστές, τις καλύτερες φόρμες από το καλύτερο κατάστημα αθλητικών (τον Κανιώρη), κτλ, κλτ.... Η Ευανθία, ποτέ δεν πλήρωσε φόρο, ποτέ δεν απέδωσε ΦΠΑ, ούτε ποτέ έδωσε το ένα τρίτο του μισθού της στο ΙΚΑ για να τα παίξει ο πολυχρονεμένος μας διευθυντής στο χρηματιστήριο.
  • Αρχικά, θύμωσα. Όχι από ζήλια ούτε από μισαλλοδοξία, αλλά με έπνιξε το δίκιο μου, που κάθε μήνα αντί να τα φάω γαρίδες τα ωραία μου λεφτάκια, τα δίνω για να αγοράζει χειροποίητα κοσμήματα και να πηγαίνει στο Γκράτς για σκί η κόρη του διευθυντού του τοπικού καταστήματος... Καλά που έκανε η Ευανθία.... είπα εντός μου. Γειά στα χέρια της, κι εγώ μαζί της.
  • Μετά, όμως είπα ότι η Ευανθία, αν και δε φταίει η ίδια, είναι μέσα σε ένα σύστημα λειψό και κακοδιοικούμενο. Η Ευανθία πρέπει να εκλείψει, μαζί με τον διευθυντή του ΙΚΑ.
  • Αναζητείται λύση, λοιπόν.
  • Το πρόβλημα με την Ευανθία είναι ότι δεν υπάρχει και ότι εάν υπάρξει θα αποτελεί πρόβλημα.
  • Άρα.
  • Αυτή τη στιγμή, δίνουμε υπηκοότητα σε όλους τους μετανάστες, εφόσον το επιθυμούν.
  • Όσοι επιλέξουν να παραμείνουν στην Ελλάδα, θα είναι καταγεγραμμένοι, άρα θα υπόκεινται όλους τους ελέγχους με τους αυτόχθονες, τους ιθαγενείς, εμάς δηλαδή. Θα πληρώνουν ΦΠΑ, θα δίνουν το ένα τρίτο του μισθού τους σε εισφορές. Το καλύτερο από όλα, θα αρχίσουν να καταναλώνουν με αναζωπυρωμένη πείνα, ενισχύοντας την αγορά και τους κύκλους της. Θα αγοράσουν σπίτια, θα αγοράσουν σχολικά είδη, θα κάνουν δήλωση στην εφορία και, όταν επισκέπτονται οποιονδήποτε επιτηδευματία, θα έχουν λόγο να ζητάνε απόδειξη.
  • Αν δεν το επιθυμούν, επαναπατρίζονται. Ωστόσο, οι ελληνοποιημένοι πλέον ξένοι, αποκτούν και ευρωπαικό διαβατήριο...

24 σχόλια:

  1. Σου διαφεύγει κάτι πολύ σημαντικό (πιστεύω υποσυνείδητα εσκεμμένως) : η Ευανθία είναι προιόν όχι της κακοδιοίκησης του ΙΚΑ, αλλά του γεγονότος ότι αυτοί που μπορούν να κάνουν τη (βρώμικη μεν, απαραίτητη δε) δουλειά της Εαυνθίας νόμιμα, ....ΔΕΝ την κάνουν. Ούτε καν τώρα στην κρίση. Κανένας νόμιμος Έλλην εργαζόμενος δεν είναι διατεθιμένος να σκίζεται από το πρωί ώς το βράδυ σε ξένα σπίτια και να μην βλέπει τα παιδιά του και μάλιστα για 3 και 60, Ακόμα.
    Η Ευανθία βλέπεις δεν έχει υπολογιστή να φιλοσοφεί για το άδικο αυτού του κόσμου(πιθανώς όχι γιατί έχει χαμηλότερη νοημοσύνη ή διάθεση καφενείου από εμάς) , ...Η ΕΥΑΝΘΙΑ ΠΑΛΕΥΕΙ. Η ΕΥΑΝΘΙΑ ΖΕΙ. Τα υπόλοιπα είναι μ@λ@κίες μεταξύ φραπέ και τσιγάρου και έχει αναλάβει το ΔΝΤ επ' αυτών :-)Tο κέρδος της Ευανθίας ; Θα το διαπιστώσουν τα παιδιά μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σύστημα είναι ελλιπές και άδικο, πράγμα που σημαίνει ότι η Ευανθία είναι στην ουσία θύμα εκμετάλλευσης, διότι μένει ανοχύρωτη και χωρίς ουσιαστικά δικαιώματα: το σπίτι χάνεται πολύ εύκολα εάν κάποιος αποφασίσει να απελάσει όλους τους Αλβανούς, πχ... Το σύστημα δεν υπάρχει για να αποτρέψει τις Ευανθίες από το να έχουν σπίτι, αλλά για να βεβαιωθούμε ότι οι Ευανθίες θα ανταποδίδουν στο σύστημα αυτά που απολαμβάνουν, όπως πχ το γεγονός ότι αν αρρωστήσει θα έχει ένα νοσοκομείο, έστω και με τις ελλείψεις που όλοι ξέρουμε, ένα σχολείο για τα παιδιά της, κτλ. Το ΙΚΑ αποτελεί μέρος μόνο του συστήματος, που αντανακλά τις γενικότερες χαλαρότητες και ρεμούλες.
    Δεν είναι το ζήτημα αν η Ευανθία είναι ελληνίδα ή όχι, αλλά αν κάποιος την ελέγχει σε ότι κάνει, όπως εσένα ή εμένα. Αυτή είναι ισότητα και ανθρωπιστική, κοινωνική δράση, όχι τα δωρεάν γεύματα.
    Οι έλληνες, έχουν αποδείξει ότι δεν φοβούνται τη δουλειά. Η νοοτροπία που περιγράφεις προέρχεται κατά τη γνώμη μου από την εκ των άνω ρεμούλα, η οποία επιτρέπει στους υμέτερους απατεώνες και όχι στους παραγωγικούς ανθρώπους να προοδεύσουν. Γιατί πχ, να σκάβεις τη γή όταν ο μεγαλογιατρός με δύο στρέμματα καταγράφεται ως αγρότης και τρώει επιδοτήσεις σύν μία επιπλέον σύνταξη χωρίς να παράγει τίποτα?
    Γιατί να σκίζεσαι να στήσεις παραγωγική επιχείρηση όταν κάθε μία διαδικασία απαιτεί τρία χρόνια η καθεμία ενώ αν κάνεις μία κομπίνα ο νόμος λέει ότι επιτρέπεται, αφού ο νόμος αυτός είχε περαστεί για χάρη καποιανού που είχε βύσμα να βολευτεί?

    Το θεσμικό πλαίσιο είναι που ευνοεί την κομπίνα, διότι επιτρέπει στην κομπίνα να είναι πιο κερδοφόρα από την πραγματική επιχειρηματικότητα.
    Το θέμα είναι ότι εσύ ο ίδιος πληρώνεσαι από κοπανιστό αέρα, μιας και οι κερδοφόρες επιχειρήσεις που θα συντηρούσαν με τη φορολογία τους την κοινωνική παροχή, απλά δεν υπάρχουν.
    Ούτε εσύ προσπικά φταίς για αυτό, ο΄τε η Ευανθία. Το θέμα είναι πόσο πολύ θέλετε να επιτύχετε στην Ελλάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πχ, γιατί η δική σου δουλειά να είναι πιο καλοπληρωμένη από εκείνη του αγρότη?
    Τα χρόνια εκπαίδευσής του είναι ίσως, περισσότερα από τα δικά σου ( μ΄πια ζωή ολόκληρη, από παιδί), η υπηρεσία που παρέχει πιο απαραίτητη, το φαγάκι που τρώμε, και ενέχει εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες όπως πχ να ξυπνάς στις τρείς η ώρα τα χαράματα για να μη σου παγώσουν οι ντομάτες ή να σου καταστρέφεται η σοδειά μίας χρονιάς από ένα χαλάζι και να χρωστάς στις τράπεζες για όλη σου τη ζωή.
    Ή η δική μου: που θα ήταν το παιδί σου χωρίς δάσκαλους?

    Βλέπεις λοιπόν ότι η "παρανομία" της κάθε Ευανθίας αποτελεί απάντηση στην εκ των άνω οικονομική βία, στον εξαναγκασμό να πουλάς κάτι πανάκριβο όπως η τροφή και η παιδεία σε εξευτελιστικές τιμές, ώστε να έχει ο κάθε επηρμένος γιέσμαν του συστήματος να πουλάει μούρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η εκπαίδευση του αγρότη όπως την εννοείς ισχύει για όλους (δια βίου). Η επαγγελματική κατάρτιση ομως, είναι αυτή η απαραίτητη περίοδος που χρειάζεται να εκπαιδεύεσαι πριν πάρεις ένα φράγκο. Και αυτή, στην περίπτωση του αγρότη, είναι σχεδόν μηδενική...
    Όπως και να έχει, το σύστημα είναι αυτό που είναι, και εμείς έχουμε τις επιλογές που έχουμε. Η επιλογή ανάμεσα στη σκληρή δουλειά (έστω και με αδικίες) και στην αμπελοφιλοσοφία και στη μιζέρια είναι δική μας, όπως και το αποτέλεσμα. Αυτός που μας κρίνει Αθηνά μου δεν είναι οι άλλοι, αλλά ο εαυτός μας και τα αποτελέσματά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως έχει δείξει η ιστορία, τα συστήματα αλλάζουν, κυρίως όταν πάψουν να είναι κερδοφόρα, όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Όσο υπάρχει χρήμα και όλοι καβαντζώνουν, κανείς δεν δίνει δυάρα για τις αδικίες. Αρχίζει η αντιπαλότητα όταν πέσει αναδουλειά και ο ένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλον.
    Άρα, μην επαναπαύεσαι ότι το σύστημα θα είναι έτσι δια παντός. Αλλάζει ήδη.
    Ίσως να χρησιμοποιείς αυτές τις δικαιολογίες για να μην νιώθεις άσκημα που επέλεξες ένα επάγγελμα που παράγει νεκρούς, λαθρομετανάστες και τρύπες στους προϋπολογισμούς...

    Ωστόσο, αυτό που εσύ κατηγορείς ως αμπελοφιλοσοφία αλλά ασκείς καθημερινά στο μπλογκ σου, εγώ το ονομάζω επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων.
    Η μετάδοση γνώσεων δεν είναι να την περιφρονεί κανείς και όπως ο ίδιος γνωρίζεις πολύ καλά, όποιος έχει εξουσία και δύο δράμια μυαλό, δίνει μεγάλη σημασία στην ερμηνεία αυτών των ανταλλαγών ανάμεσα στις κοινωνίες, όχι μόνο για να τις προλάβει αλλά ίσως και για να τις διαχειριστεί αποτελεσματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ok, λετ μι ριφρέηζ δατ.
    Δεν αποτελεί προσωπική ευθύνη, όμως πλέον είναι ολοοένα πιο προφανές ότι η στρατιωτική επέμβαση σαν μέσο επίλυσης διαφόρων καταστάσεων δεν είναι πλέον συμφέρουσα.Οι παρενέργειες, είναι μεγαλύτερος μπελάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάλλον έχεις καιρό να διαβάσεις το μπλογκ μου. Όσο για ανταλλαγή απόψεων, εγώ για να είμαι ειλικρινής, το μόνο που έχω δει στο δικό σου εδώ και 2 χρόνια, είναι εσένα να γράφεις κυριολεκτικά ότι σου κατέβει και 5-6 άτομα (με εξαίρεση τη φαμίλια και τον άμπαν) να σου λένε "ω, μα τι ωραία που τα λέτε" στο βαθμό που και εσύ λες το ίδιο στα δικά τους μπλογκ.
    Σχετικά με το ρίξιμο του φταιξίματος που λες, ο μόνος που έχω δει μέχρι τώρα να το κάνει είσαι εσύ :-).
    Τέλος, όσον αφορά τα επαγγελματικά μπορώ να δεχτώ :
    α. ότι ο αγρότης δουλεύει σκληρά.
    β. ο δάσκαλος αν συνειδητοποιείσει τη σημασία της δουλειάς του μπορεί να δουλέψει πολύ σκληρά.
    γ.Οι στρατιωτικοί μετά τη χούντα δεν είναι δημοφιλής.
    Αυτό που ποτέ δε θα δεχτώ (γιατί ξέρω) είναι ότι:
    α. εσύ έμαθες ποτέ τι θα πει σκληρή δουλειά.
    β. ήσουν ποτέ στη ζωή σου δασκάλα (εκτός αν το εννοείς όπως στο τάβλι που λέμε κάποιον "δάσκαλε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιλέγεις να ακούς αυτά που σε βολεύουν.
    Κοίτα τον κόσμο γύρω σου.
    Βλέπεις πχ ότι μπορεί να στέλνεις "ειρηνευτικές δυνάμεις" ή δυνάμεις για την διατήρηση της έννομης τάξης" ή ακόμα και "ανθρωπιστική βοήθεια" για να καταστέλει πληθυσμούς και να επιβάλλει διχόνοιες σε κράτη, όμως τσουπ! ήρθαν στις αυλές μας και έχουν την απαίτηση από την "ανθρωπιστική ευρώπη" να τους ταίζει τζάμπα, να κάνει πράξη τον ανθρωπισμό της (λέμε τώρα...)
    Ή πειρατεύει τα πλοία μας ανεβάζοντας σε δυσανάλογα ύψη το κόστος του εμπορίου, απλά και μόνο επειδή ο στρατιωτικός είναι ασφαλισμένος και καλοπληρωμένος. Να που τελικά το κόστος της βίας δεν είναι έτσι θεωρητικά και ρομαντικά η αδικία, αλλά το slowdown που εδώ και μήνες έχει επέλθει στις θαλάσσιες μεταφορές και στο εμπόριο.

    Στα άλλα τα προσωπικά δεν απαντάω γιατί δεν έχει νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δ: Δεν είχαν (στις πιο πολλές περιπτώσεις) καμία έννοια συνδικαλισμού , ταξικής συνείδησης, και επαγγελματισμού, ακριβώς όπως οι Έλληνες (πχ στις απεργίες κατεβαίνει ο καθένας για την πάρτη του, για να διεκδικήσει λίγα ευρώ παραπάνω, αντί να κατέβουμε όλοι μαζί για κάτι ουσιαστικό. Κάθε φορά που απεργεί κάποιος, όλοι οι άλλοι γκρινιάζουν)

    ΣΤ. Η ένταξή τους, είναι δυστυχώς τόσο πλήρης, που σε πολλές περιπτώσεις υπερνίκησε κάποια θετικά που είχαν όταν ήρθαν, κι αρχίσαν να παίρνουν επιπλέον αρνητικά ελληνικά γνωρίσματα (πχ, γύρω στο 2000, πολλοί Αλβανοί σπεύσαν επίσης να χάσουν περιουσίες στο χρηματιστήριο...στους καφενέδες, βλέπεις τώρα και Αλβανούς οικοδόμους να μπεκροπίνουν και να τζογάρουν το μεροκάματό τους, από κει που ήταν εργατικοί και οικονόμοι...βλέπεις και αλβανόπουλα να δίνουν 2 μισθούς του πατέρα τους για ένα κινητό, ένα τζην ή να κωλοφτιάξουν το αμάξι τους).

    2. Υπάρχει ελπίδα για την Ελλάδα; Και οι δύο σας έχετε κάνει παιδιά, τα οποία αναγκαστικά θα μεγαλώσουν εδώ, οπότε η πλήρης πραγματικότητα ίσως σας είναι δυσάρεστη.

    Όχι, δεν υπάρχει. Πολιτικά, πολιτισμικά, οικονομικά...απ' όποια σκοπιά και να το εξετάσεις, δεν υπάρχει ελπίδα. Θα περάσουμε το δικό μας μεσαίωνα, ο οποίος θα κρατήσει τουλάχιστον μερικές δεκαετίες, μέχρι να ορθοποδίσουμε (αν έχουμε επιβιώσει).

    Έχουμε πέσει σχεδόν (με προοπτικές να πέσουμε πλήρως) στην οικονομική κατάσταση της Κούβας, χωρίς να έχουμε ούτε κατά διάννοια την ομοψυχία και τη σοβαρότητά της (όχι ότι ο πολιτισμός τους είναι τέλειος, αλλά σε σχέση με το δικό μας, πολλά σκαλιά πάνω...και μιλάω για πρακτικό, καθημερινό και ιδεολογικό πολιτισμό, όχι τί κάναν οι πρόγονοί μας 2.000 χρόνια πριν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κούταβε δε διαφωνώ δυστυχώς καθόλου μαζί σου όσον αφορά την ελπίδα της χώρας καθώς και την ποιότητα των κατοίκων της (αλβανών και μη). Παρ'όλα αυτά υπάρχουν διαχρονικές αξίες βγαλμένες από τη φύση : πχ ο κλαψομ@@νης, ο αγωνιστής, ο hardworker, ο παρλαπίπας, ο υποκριτής , κλπ κλπ. Αυτό που με νοιάζει για τα παιδιά μου είναι να μην τα δώ ποτέ να κάθονται να παρλαπιπιάζουν όταν έχουν πάρει φωτιά τα μπατζάκια τους. Τα υπόλοιπα είναι στο χέρι του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σου πω, αφού χαλιέσαι τόσο πολύ γιατί επιμένεις να με διαβάζεις?
    Αφού σου ανεβαίνει η πίεση και αφρίζεις από το στόμα, αντί να μπαίνεις εδώ μέσα, κάνε κάτι άλλο βρε παιδί μου.
    Εναλλακτικά, βρες έναν τρόπο να κρατήσεις την ψυχραιμία σου ώστε να μπορείς να απαντήσεις στα ερωτήματα, αντί να το κάνουμε εδώ μέσα βουλή : είσαι ηλίθιος, όχι εσύ είσαι βλάκας, κτλ, κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και για όσους δεν το παρατήρησαν εξ αρχής παρά την οξυδέρκεια που τους διακρίνει, το ποστ έχει ετικέτα "επιστημονική φαντασία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. α. 'Ασχετα με την ετικέτα, δεν είδα να την αναφέρεις στο κείμενο ή στα σχόλια (πχ "ρε παιδιά, μην κάνετε έτσι, μια μ@λ@κι@ είπαμε" κλπ).
    β. Δεν καταλαβαίνω γιατί νομίζεις ότι βγάζω αφρούς ή ότι έιμαι καν θυμωμένος με τα γραφόμενά σου. Απλά πιστεύω ότι ΚΑΠΟΙΑ είναι λάθος (μ@λ@κίες) και απλά στο λέω. Αν έχω απότομο ύφος είναι λόγω της ελευθερίας που μου δίνει ο τίτλος του μεγάλου αδερφού :-).
    γ.Αν παρατηρήσεις τα σχόλια μου, είναι αρκετά σπάνια. Σαφώς και δε βρίσκω κανένα ενδιαφέρον σε αυτό το μπλόγκ πλην από το γεγονός ότι είναι της αδερφής μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι, όμως όλο εκφράζεις την πεποίθηση ότι εφόσον έχει φωτιά στα μπαντζάκια μου δεν πρέπει να έχω μπλογκ ή ότι είναι άθλιο το να λέω δημοσίως τη σκέψη μου ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο έχεις πει κατά καιρούς.

    Τι θες επιτέλους? Θες να μη γράφω ή θες να γράφω μόνο σοφά και σοβαρά πράγματα? Θες να σβήσω το μπλογκ και το προφίλ στο φέησμπουκ? Θέλεις να κόψω τις φλέβες μου για εσένα?

    Εγώ ποτέ δεν σε έκρινα για τα πραγματα που κάνεις ή έκανες, αν και ξέρεις ότι διαφωνώ ή ότι εγώ αλλιώς διάγω τη ζωή μου.
    Θα έχω μπλογκ και προφίλ στο φέησμπουκ όπως άλλοι άνθρωποι κάνουν άλλα πράγματα στον ελεύθερο χρόνο τους. Αν νομίζεις ότι κάνω κατάχρηση του χρόνου μου και αυτό σε κάνει να ανησυχείς τότε να με προσβάλεις και να με χαρακτηρίζεις δημοσίως δεν βοηθάει καθόλου.

    Υπάρχουν ένα σωρό άλλοι τρόποι να εκφράσεις την ανησυχία σου ή να βοηθήσεις αν ποτέ χρειαστεί.
    Κι εσύ περνάς τα δικά σου, όμως δεν σου ζήτησα εγώ ούτε κανείς άλλος να αλλάξεις το οτιδήποτε ούτε σου ρίχνουμε το φταίξιμο για αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάλλον παρεξηγήθηκα sis. Είμαι ο τελευταίος που θα κρίνει τους άλλους για το πως περνάνε το χρόνο τους. Ιδίως εσένα. Ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει καλύτερο και ότι τον ικανοποιεί και σε αυτό δεν χωράει κρίση (ή επικρίσεις) γιατί είναι personal. Τα σχόλιά μου (ιδίως τα τωρινά) αναφέρονται στο γεγονός ότι όταν μπαίνεις εσύ στη διαδικασία να κρίνεις άλλους (πχ αλβανοί, δημόσιοι υπάλληλοι, στρατιωτικοί, πολιτικοί, you name it) τότε (και μόνο τότε) θέτεις ο ίδιος εαυτόν σε κρίση και αρχίζει...το ξεσκόνισμα. Γιατί εάν κρίνει κάποιος τους άλλους χωρίς να κρίνει εαυτόν σίγουρα πέφτει σε σφάλματα (ποιός φταίει, ποιός δε φταίει, γιατί , πως κλπ). Βέβαια όλα αυτά δεν είναι και διαβουλεύσεις στη βουλή , παρά μόνο διαφωνίες ή συμφωνίες μερικών ασήμαντων ανθρώπων (εμάς) σε ένα μικρό, προσωπικού χαρακτήρα μπλογκ. Οπότε μην το κάνουμε και θέμα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία. Τότε λοιπόν, και εφόσον έχεις σχεδόν δεκαετία να έρθεις στην Πρέβεζα, θα σου ζητήσω να ανακαλέσεις όσα είπες περί μη-δασκαλοσύνης μου, περί μη σκληρής εργασίας μου και περί φωτιάς στα μπατζάκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. H ανάκληση σχολίων είναι παραδοχή λάθους, το οποίο δεν βλέπω να έχω κάνει κάπου. Όσο για τη φωτιά στα μπατζάκια δε νομίζω ότι αφορά όλους μας και δεν αμφισβητείται από κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όπως βλέπεις, η δημόσια αντιπαράθεση δύο αδερφιών εκθέτει και τους δύο, ειδικά εφόσον ο ένας εκ των δύο δεν ξέρει για ποιο πράγμα μιλάει. Οι χιλιάδες μαθητές μου(μετά από 18 έτη διδασκαλίας) μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι είναι δασκάλα και μάλιστα από τις καλές.
    Οι εκατοντάδες πελάτες που πέρασαν από την επιχείρησή μου, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι δούλεψα και δουλεύω σκληρά, γιατί το έβλεπαν με τα ίδια τους τα μάτια, σε αντίθεση με εσένα που όχι μόνο έχεις χρόνια να έρθεις να δεις πως ζούμε, αλλά έχεις την αφέλεια να βγάζεις συμπέραμα από το γεγονός ότι στο μπλογκ δεν αναφέρομαι στα επαγγελματικά μου.

    Φωτιά στα μπατζάκια επίσης μπορεί να αναφέρεται όχι μόνο στην επαγγελματική πορεία καποιανού αλλά και στην οικογενειακή του ζωή.... αν έπιασες το υποννοούμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οπότε, θα σου πω το εξής:
    α) δεν μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος για τίποτα εφόσον δεν ξέρεις τίποτα
    β) τις απόψεις που εκφράζονται στο μπλογκ μπορείς να τις αμφισβητήσεις όποτε θες, μόνο αυτές όμως.
    γ)Αν συνολικά η ενασχόληση μου και οι απόψεις του ιστολογίου δεν ικανοποιούν την αισθητική σου, τότε απλά αγνόησέ το.
    δ)Εξ'αρχής, από το πρώτο σχόλιο που είχες αφήσει, αμφισβητείς συστηματικά την κρίση μου, με σχόλια τύπου "Τι ξέρεις εσύ" και διάφορα άλλα. Αυτό υποτιμά εσένα διότι δείχνει έλλειψη επιχειρημάτων και ήθους, δλδ να ρίχνεις λάσπη όταν δεν έχεις τί άλλο να πεις.

    Όσο για τις απόψεις που εκφράζω, ναι: τόσα ξέρω τόσα λέω και αυτό αποτελεί δικαίωμά μου. Hell, για αυτό υπάρχουν τα μπλογκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αν δεν κατανοείς με ποιόν τρόπο εκτίθεσαι εσύ τη στιγμή που μόνο για εμένα λες, να σου εξηγήσω ότι κάποιος που βάλει κατά της αδερφής του δημοσίως και μάλιστα χωρίς κανέναν λόγο, είναι εξ ορισμού αήθης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Whatever,....
    Πάντως φτάσαμε αισίως τα 20 σχόλια και αυτό είναι καλό για το μπλογκ. Επίσης οι επισκέψεις ανέβηκαν αρκετά.Επίσης καλό.
    Τώρα τα περί Ευανθίας και δουλειάς, αυτά είναι λεπτομέρειες...Αλβανοί είναι μωρέ. Τώρα εάν κανένας διαφωνεί ότι φταίνε οι άλλοι εκτός από εμάς , θα του πούμε είτε να στρίβει εάν "δεν του αρέσει η αισθητική μας" (για τη λογική μας ούτε λόγος), είτε θα τον ενημερώσουμε ότι εκτίθεται όταν μας υπενθυμίζει τα δικά μας λάθη.
    Μου φαίνεται σωστό και λογικό. Για να μην πω και ηθικό.
    Τελος πάντων δε βαριέσαι, δε θα τσακωθούμε κι όλας. Απλά να περνάει η ώρα ....
    Περιμένω διακαώς την επόμενη φάρα που θα θάψουμε στην επόμενη ανάρτηση (δεν έχεις πιάσει ακόμα ταρίφες, εργοδηγούς, ΟΣΕ, δικηγόρους, εφήβους, ανέργους, κλπ).Καλά μιλάμε για πολύ ψυχαγωγία και χαλάρωση να τα χώσουμε λίγο και σε αυτά τα τομάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όταν αρρωστήσει άραγε η Ευανθία τι θα την βρει;
    Κουτσά-στραβά οι λοιποί ακόμη και τις 7 συνεδρίες τις έχουμε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι θες από τη ζωή μου επιτέλους, ρε Μάνο Νικολόπουλε?

    Δε σου αρέσει το μπλογκ μου, δε σου αρέσει το πως τα λέω, δε σου αρέσει το πως περνάω τη ζωή μου, δε σου αρέσει η δουλειά μου, δε σου αρέσουν οι επιλογές μου...
    Τέλως πάντων, αφού έτσι το θες, έτσι θα γίνει.

    Να σημειωθεί στα πρακτικά ότι δεν έχεις απαντήσει αποτελεσματικά στο καθαρά θεωρητικό ερώτημα του τι θα γινόταν αν έπιρναν ιθαγένεια όλοι οι μετανάστες, ούτε στο τι μέρος ευθύνης έχει το δυσλειτουργικό κράτος για την παρούσα κατάσταση.

    Αντί απάντησης, προτίμησες να επικεντρωθείς στο αν πρέπει να έχω μπλογκ και αν πρέπει να μιλάω όταν έχω δίκιο μόνο, καθώς επίσης και στο αν είμαι δασκάλα ή όχι.
    Άρα, όχι μόνο είσαι εκτός θέματος, αλλά εξετέθης άσχημα. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κίτσομήτσο
    συγγνωμη που έγινες μάρτυρας σε αυτό το αδερφικό μπέρδεμα. Τί να κάνεις...

    Ωστόσο, ακριβώς αυτό είναι το θέμα της ανάρτησης. Και αναρωτιέμαι αν τελικά είναι καλύτερα για όλους να γίνει νόμιμη. θα δυσκολευόταν λιγάκι να αποκτήσει σπίτι, αν ήταν νόμιμη πάντως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!