Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Προκαταβολικά συγγνώμην

  • Ήταν κάποτε ένας γιατρός.
  • Μία μέρα, ακριβώς δίπλα από τη βίλα του, ήρθε και έχτισε ένα γύφτος. Κάποιο πρωί, του φωνάζει ο γύφτος από το μπαλκόνι: "ΕΕΕΕ, γιατρέ! Κοίτα, τώρα έχω σπίτι σαν το δικό σου, άρα είμαστε ίδιοι!"
  • "Τι λες καλέ! Εγώ έχω πανάκριβα έπιπλα, μόνο το σαλόνι κόστισε πενήντα χιλιάδες!" αποκρίθηκε ο ιατρός.
  • Δεν περνάνε δύο μέρες και, τσούπ! στο μπαλκόνι πάλι ο γύφτος: "Γιατρέεεε! Πήρα το ίδιο σαλόνι και τα ίδια έπιπλα. Τώρα είμαστε ίδιοι!"
  • "Δεν θα είσαι με τα καλά σου μου φαίνεται! Τη μαζεράτη την είδες στο γκαράζ?" ανταπάντησε ο γιατρός.
  • Την άλλη μέρα πρωί-πρωί, νά'σου πάλι ο γύφτος: "Πήρα κι εγώ μαζεράτη! Είμαστε ίδιοι!"
  • "Χαχαχαχα" κάγχασε ο υπηρέτης του Ιπποκράτη, "Με αυτά τα ρούχα? Μόνο αυτό που φορώ κοστίζει μία περιουσία γιατί το πήρα από τη Νέα Υόρκη!"
  • Την επομένη, πάλι ο γύφτος φωνασκεί μπαλκονιόθεν: "Γιατρέεε! Κοίτα ρούχα! Τώρα είμαι καλύτερος από εσένα!"
  • "Από που κι ως που?!" απόρησε ο γιατρός.
  • Και λέει ο γύφτος:
  • "Γιατί εγώ έχω γείτονα γιατρό, ενώ εσύ έχεις γείτονα γύφτο!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βράζει το καζάνι!