Κυριακή, 15 Αυγούστου 2010

Πως να στήσετε μπλογκ αντί για κανονικό σάιτ και να κάνετε τον Καμπόσο με τη λιγότερη Δυνατή προσπάθεια, απολαμβάνοντας μεγάλες επισκεψιμότητες

  • Όπως είπε και κάποιος πολύ παλιός, εν αρχή ην ο λόγος. Δηλαδή η αιτία και η ομιλία, αλλά και κατά κάποιον τρόπο η υπόσχεση.
  • Η αιτία, εφόσον μιλάμε για κάτι που σχετίζεται με ενημέρωση έστω και άτυπα, ορίζεται σαν η επιθυμία να κάνεις γνωστά κάποια πράγματα, για το δημόσιο καλό, χάριν της ενημέρωσης των ανθρώπων, υποτίθεται. Οπότε, πρέπει οπωσδήποτε να βρίσκετε νέα να αναδημοσιεύετε και λέω "ανα-" γιατί για να ανακαλύψετε πραγματικά νέα νέα, πρέπει να κάνετε έρευνα, να βρίσκετε θέματα που το κοινό να ακούει για πρώτη φορά από εσάς, αλλιώς πολύ δύσκολα θα έχετε επιτυχία: ήδη υπάρχουν τόσοι πολλοί που κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα που, αν μοιράζονταν το κοινό δίκαια δεν θα έπαιρνε ο καθένας περισσότερο από μία χούφτα αναγνώστες. Αυτό δεν είναι καθόλου ικανοποιητικό, οπότε κάποιες τακτικές έχουν προκύψει νομοτελειακά από το ίντερνετ, σαν συνέπειες της μοιρασιάς αυτής, σε συνδυασμό με τη ματαιοδοξία, εγωπάθεια και επιθυμία πλουτισμού των χρηστών.
  • Για παράδειγμα, αντί να προσπαθεί ο απλός μπλογγερ να ξεπεράσει τους ήδη εγκατεστημένους νονούς, μπορεί να ξεκινήσει έναν χώρο με ειδικά στοχευμένα νέα που αφορούν ομάδες όπως τους κάτοικους μίας περιοχής, κάποια επαγγελματική ομάδα ή ίσως κάποια ομάδα ηλικιακή ή όλα αυτά μαζί, οπότε προκύπτουν μπλογκ όπως "Μπλογκ για άθεους, αρχιτέκτονες, Παναθηναϊκούς, σαραντάρηδες, Άνω Γλυφάδας" αν και τις περισσότερες φορές αυτό απλά προκύπτει από την "χημεία" της κάθε παρέας και πολύ δύσκολο είναι να το οργανώσεις μεθοδευμένα.
  • Για να νικήσεις τους ήδη επικρατέστερους, εκτός από περισσότερες και πιο ζουμερές ειδήσεις θα χρειαστείς και κάποιο υλικό που να είναι φιλικό προς τον επισκέπτη, ως δόλωμα. Το χιούμορ είναι κάτι που έχει μεγάλη απήχηση γιατί, ενώ ειδήσεις ακόμα και η κουτσή μαρία ξέρει να αντιγράφει από το μπιμπισί το σιενέν ή το ζούγγλα ή το πάλο, το πετυχημένο χιούμορ είναι δύσκολο και αν δε σου βγαίνει πηγαία, καλύτερα άσ'το. Πιο εύκολο είναι να βάλεις τσίτσιδες, βίντεο με κορίτσια ή πιπεράτα θέματα γενικώς. Αντιγράφοντας λοιπόν άρθρα από άλλες πηγές (αλλάζοντας λίγο τη διατύπωση, μη σας πάρουνε για καραγκιόζηδες) και δημοσιεύοντας γελοιογραφίες που άλλοι έφτιαξαν και φωτογραφίες που άλλοι τράβηξαν, μπορείτε να έχετε μεγάλη δημοτικότητα.
  • Σημαντική λεπτομέρεια είναι να εφευρίσκετε τραβηχτικούς τίτλους για τα άρθρα σας που να εξάπτουν την περιέργεια του τυχαίου αναγνώστη, κράχτες σα να λέμε. Για παράδειγμα, ο τίτλος "Που πάνε τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου: αποκάλυψη του Μήτσου τελεία τζι άρ" και μετά πείτε αυτό που από μόνος του ξέρει ο πάσα εις κοινός θνητός γιατί στην ελλάδα που μένουμε χωρίς τα σκάνδαλα δεν θα δούλευε τίποτα. Θα λειτουργήσει ως μυγοπαγίδα: πολλοί θα πιαστούν στην κόλλα και δεν θα μπορούν να ξεκολλήσουν, παρόλο που πραγματικό φαΐ δεν θα βρούν ποτέ.
  • Ειδικά αν ο σκοπός σας είναι η επισκεψιμότητα, μην ασχοληθείτε με την ποιότητα, ούτε με θέματα ουσίας, γιατί ο μέσος άνθρωπος έχει απηυδήσει και έχει χάσει την υπομονή του. Το μόνο που θέλει είναι να χαζέψει καμιά ωρίτσα πριν συνεχίσει τη δουλειά ή τον ύπνο του. Οπότε, μην αγχώνεστε για ορθογραφικά λάθη, ανακρίβειες ή δεοντολογία: αν οι αναγνώστες σας νοιάζονταν για αυτά θα πήγαιναν στα σάιτ των εφημερίδων, που είναι και ενυπόγραφα. Άλλωστε, όλοι ξέρουμε ότι ένας ανορθόγραφος κουτσομπόλης δεν μπορεί παρά να είναι ανεξάρτητος και ειλικρινής.
  • Τέλος, είναι απαραίτητο να ντύσετε αυτή την προσπάθειά σας (για να κερδίσετε επισκέπτες) με κάποιο πρόσχημα φρονήματος, ώστε οι αναγνώστες σας να έχουν μία καλή δικαιολογία να μην ντρέπονται που σας διαβάζουν. Το πρόσχημα αυτό τις πιο πολλές φορές είναι η ανεξάρτητη ενημέρωση και πιάνει σχεδόν πάντα αν δεν είστε τελείως γελοίος. Τελευταία, η μνήμη κάποιου που σκοτώθηκε δείχνει να έχει πολλή πέραση, οπότε μη χάνετε την ευκαιρία. Ο τεθνηκώς, άλλωστε, δεν μπορεί να αποδείξει από εκεί που είναι ότι δεν σας ήξερε ούτε αν σας ήξερε κατά πόσο θα σας έδιωχνε κλωτσηδόν τόσο χαμερπής που είστε, ώστε να κλέβετε μετά θάνατον το όνομα του μπλογκ του και να το αλλάζετε λιγάκι, δήθεν και καλά προς τιμήν....
  • Μετά από αυτό, λίγο πολύ θα ακολουθήσετε τη συνήθη συνταγή, δηλαδή Θα σπαμάρετε ασύστολα προς πάσα κατεύθυνση γιατί αν περιμένετε να σας προτιμήσουν επειδή ξεχωρίσετε από το μπούγιο θα περιμένετε πολύ ακόμα, Θα δημιουργήσετε μία πολεμική ατμόσφαιρα τύπου "Μας πολεμάνε Αδέρφια!", Θα ξεροσταλιάζετε πάνω στα πληκτρολόγια για ένα σχόλιο ή ένα κλικ, Θα μπείτε σε όλα τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, Θα κάνετε πολλούς "φίλους".
  • Μόνο που αυτό το έχουν σκεφτεί κι άλλοι πριν από εσάς, και μάλιστα πολύ καλύτεροι και απίστευτα περισσότεροι, σαν τους κόκκους της άμμου ένα πράγμα.
  • Συν ότι ο κόσμος έχει μπαφιάσει με δημοσιογραφίσκους της μπάρας...
  • Δύσκολα τα πράγματα για εσάς.

6 σχόλια:

  1. Ξερω και αλλες λυσεις.Το νεο πορνο dvd με την Βανδη τη βισση και την Παπαριζου νσε οργιο.ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτο κείμενο.
    Λες τα πάντα όπως ειναι, και περιγράφεις την κατάσταση πολύ καλά, αρκει ο αναγνώστης να μην ειναι εντελώς τρομακτικά ανίδεος για τι πράγμα μιλάς.
    :)
    "Μπλογκ για άθεους, αρχιτέκτονες, Παναθηναϊκούς, σαραντάρηδες, Άνω Γλυφάδας" ... χαχαχαχαχ :))
    Να ανοίξω ενα μπλογκ για φιλόζωους σαραντα-συν ανύπαντρους δημοσίους υπαλλήλους με χόμπι την ιστιοπολοϊα λοπόν. Στοχευμένη φάση.

    Η πρωτότυπη είδηση θέλει έρευνα και διασταύρωση πριν. Τέλος.
    Αν δεν ειναι κάποιος δημοσιογράφος δεν εχει δικαίωμα έννομο να κάνει έρευνα.

    Απο την άλλη, αναρωτιέμαι το εξής :
    Εχουμε δει συχνά σε μπλογκς απλών μπλόγκερς να ανεβαίνει ενα θέμα με την προτροπή στο τέλος : ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ.
    Αν η αναδημοσίευση λοιπόν ειναι αμάρτημα, τότε, πώς θα μαθαίναμε κάποια σημαντικά πράγματα που μας αφορούν ως πολίτες και ανθρώπους ;
    ( Δεν αναφέρομαι σε κουτσομπολιά και κατινιές αλλα σε πραγματικές ειδήσεις )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. * Ιδιωτική έρευνα, οκ μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε, παίζεται όμως το δικαίωμά του να αποκαλύπτει πράγματα που ίσως ξεπερνούν την ηθική και τη δεοντολογία ειδικά σε περιπτώσεις δημοσίευσης προσωπικών στοιχείων ιδιωτών που δεν ειναι δημόσια πρόσωπα και άρα η δημόσια κριτική σε αυτά δεν ειναι ουτε μπλόγκινγκ ουτε δημοσιογραφία αλλα προσβολή προσωπικότητας και άνετα διώκεται απο τον νόμο.
    Να δω πού θα τα βρούν αυτά που θα κληθούν να πληρώνουν οι διάφοροι καουμπόηδες, για ηθικές βλάβες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. νικο
    αυτά όμως δεν είναι ειδησεογραφικά.
    Το μπλογκ του ασημώνη για παράδειγμα, δεν μπορείς να το πεις ενημερωτικό γιατί περισσότερο έχει σχολιασμό και σάτιρα (αυτό είναι από τα αληθινά-κατά τη γνώμη μου- μπλογκ).

    tzonakos
    έχω ένα θέμα με την απουσία ατυτότητας, τόσο με το τροκτικο και τον γκιόλια αλλά και με αυτό που ξεπήδησε στη θέση του, το οποίο επίσης δεν ξέρουμε ποιός το έχει και στη στήλη "ποιοί είμαστε" λέει κάτι γενικούρες τύπου " είμαστε ανεξάρτητοι.

    Γιατί ανυπόγραφα? Δεν είναι αυτό ύποπτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν υπάρχει γλυτωμός λοιπόν...
    "Πετυχημένη" φαίνεται και η συνταγή του τσακωμού μεταξύ ιστολογίων ώστε να ανεβαίνουν τα αίματα και τα κλικς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!