Κυριακή, 6 Ιουνίου 2010

Κρίση Κρίσεως

Το παρόν αποτελεί προσωπική άποψη καθαρά. Δεν είναι απαραίτητο να το διαβάσετε ούτε να συμφωνήσετε, ούτε να τη δεχτείτε, απλά το βγάζω από μέσα μου. (Ε, μα πια!)
  • Είναι η κρίση του "τι πειράζει μωρέ?", όπου όλα είναι καλά αρκεί να μη μας ενοχλούν πολύ.
  • Μην κρίνεις για να μην κριθείς, λένε, αυτό έχει γίνει η επιτομή του πολίτικαλι κορέκτ που έχει μπει παντού με διαβρωτικές συνέπειες, που έχει κάνει του ανθρώπους να τα δέχονται όλα.
  • Δεν πειράζει που οι γυναίκες έχουν χάσει το μπούσουλα νομίζοντας ότι κοινωνική αποδοχή είναι να κάνεις παρέα με αδερφές και να πηδιέσαι όπως στο sex&thecity, δεν πειράζει που οι άντρες έχουν γίνει, είτε μπάμιες για να ταιριάζουν με τα τηλεοπτικά πρότυπα είτε κτήνη των ορέξεων της ομάδας τους, δεν πειράζει που οι οικογένειες έχουν γίνει οι κρεατομηχανές της υπερκατανάλωσης, δεν πειράζει να κάνουν οι γκέη παρέλαση και να μας λένε ότι αν δεν τους γουστάρουμε είμαστε είτε ανέραστοι και δε γνωρίσαμε τη αληθινή αγάπη (γιατί αληθινή αγάπη είναι προφανώς να τον επαίρνεις και να το λες και δημόσια) είτε που είμαστε κρυφοαδερφές (γιατί είναι τόση απόλαυση, λέει, να είσαι αδερφή που όλοι το θέλουμε κατά βάθος).
  • Είστε λάθος και, όπως τελικά φάνηκε, το ότι κάποιος είναι αδερφή δεν αποκλείει καθόλου το ενδεχόμενο να είναι κανείς και μαλάκας ταυτόχρονα, όπως ετούτος ο ανεκδιήγητος που βγήκε και είπε ότι όσοι τους απορρίπτουν είναι αυτοί που δεν έχουν γνωρίσει τη αγάπη και σε καμμία περίπτωση τον αληθινό έρωτα.
  • ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΚΟΠΑΝΕ?
  • Ξέρεις εσύ τίποτα από αληθινή ζωή? Ξέρεις εσύ τίποτα από το τί είναι φυσιολογικό? Ξέρεις εσύ πόση σκληρή δουλειά χρειάζεται για να έχει κανείς την πολυτέλεια να λέγεται φυσιολογικός? Νομίζεις ότι κάνοντας παρέλαση όπου θα διαλαλείς τι κάνεις στο κρεβάτι σου θα σου κερδίσει πόντους κανονικότητας? Είσαι μακριά νυχτωμένος.
  • Ναι είστε παντού, αλλά το ίδιο είναι και οι κατσαρίδες. Φυσιολογικές δεν είναι και αυτές?
  • Καταρχάς, δεν είστε φυσιολογικοί. Δεν ξέρω τί είστε, πάντως κανονικοί δεν είσαστε, και μια που φτάσαμε ως εδώ, όσους γκέη ξέρω, στο σπίτι μου δεν τους βάζω, όχι γιατί είναι σεξουαλικά διαφορετικοί, αλλά για τη στρεβλή ηθική αντίληψη που έχουν σαν απόρροια της σεξουαλικής τους ταυτότητας. Και είναι στα αλήθεια στρεβλή η ηθική τους, γιατί έχουν τη απαίτηση να τους γουστάρουμε με το ζόρι, να παραβιάζουν κάθε έννοια κοινωνικής ευθύνης μόνο και μόνο για να μπορούν να κάνουν τις ανήκουστες οικογένειές τους, και να τους βαφτίσουμε φυσιολογικούς με το ζόρι. Ξέρεις εσύ κανένα που να γίνεται αποδεκτός άνευ όρων?
  • Στον κόσμο συνηθίζεται να κάνουν οι άνθρωποι συναναστροφές με τους ομοίους τους, οι νέοι με τους νέους, οι καλλιτέχνες με τους καλλιτέχνες, οι ηθικοί με τους ηθικούς και οι πάει λέγοντας, οι πότες με τους πότες και οι κότες με τις κότες. Μόνο οι ομοφυλόφιλοι έχουν την απαίτηση να γίνονται καθολικά αποδεκτοί. Δεν καταλαβαίνω που στηρίζουν αυτή την απαίτηση. Ακόμα και καταξιωμένοι καλλιτέχνες, γκέη ή όχι, έχουν τον κύκλο τους και περιορίζονται σε αυτόν. Γιατί ξαφνικά είναι must να βάλω κάποιον που δε γουστάρω στην παρέα μου, στην επιχείρησή μου και στο σαλόνι μου δια μέσου της τηλεοράσεως? Θέλεις να είσαι αδερφή? Πάγαινε εκεί που σε δέχονται, και άσε με εμένα να κάνω τα δικά μου. Περιφρόνα με αν θες, αλλά κάνε το με τους ομοίους σου και μακριά από κοινή θέα, γιατί αυτός που επιδεικνύει τη σεξουαλικότητά του δημόσια, γκέη ή όχι, δεν είναι ούτε αποδεκτός ούτε σεβαστός και σε καμμία περίπτωση φυσιολογικός.
  • Την αλεξανδράτου και τον τσοχατζόπουλο τους λες φυσιολογικούς? Εγώ πάντως όχι και ούτε εσένα λέω φυσιολογικό.
  • Καταρχάς, οι οικογένειες-φρανκενστάιν που φτιάχνετε, δεν είναι φυσιολογικές, με τον ίδιο τρόπο που δεν είναι φυσιολογικές οι οικογένειες που έχουν ένα γονιό, που έχουν γονείς μπεκρήδες, τζογαδόρους, κωφάλαλους ή εγκληματίες κτλ. Για να είναι φυσιολογική μία οικογένεια πρέπει να ξεκινά από φυσιολογικούς γονείς, και πάλι όμως θέλει πολλή δουλειά και αληθινές θυσίες για να μπορείς να λές ότι έκανες σωστά τη δουλειά σου.
  • Όλα τα υπόλοιπα είναι παραλλαγές, αποκλίσεις, φυσιολογικές όμως δεν είναι, και μία πρόχειρη μελέτη σε προβληματικές οικογένειες, θα σου δείξει και τα ποσοστά προβληματικών παιδιών που προέρχονται από προβληματικούς γονείς. Δεν μου ξέφυγε κατά λάθος, σε είπα προβληματικό.
  • Και, στο κάτω-κάτω της γραφής, γιατί με περιφρονείς τόσο πολύ από τη μία, αλλά από την άλλη αναζητείς με τόση εμμονή την έγκρισή μου? Μήπως είσαι κομπλεξάρα? Μήπως από μόνος σου ξέρεις κατά βάθος ότι αυτό που κάνεις δεν αρέσει ούτε σε εσένα τον ίδιο και νομίζεις ότι άμα σου πει κάποιος μπράβο θα νιώσεις καλύτερα? Γιατί εγώ σε φτύνω και σε ξαναφτύνω κι εσύ εξακολουθείς να με κυνηγάς και να μου τραβάς το μανίκι κλαίγοντας, ζητιανεύοντας την αποδοχή μου? Μήπως έχεις ενοχές? Δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω...
  • Πάντως να ξέρεις, φίλε που μονοπωλείς τη διαφορετικότητα, δεν είσαι ο μόνος διαφορετικός, είσαι όμως ο μόνος που το κάνει θέμα και θέλει να μας πείσει ότι είναι και τιμή του κι από πάνω. Υπάρχουν ένα σωρό διαφορετικοί άνθρωποι εκεί έξω με εξωτικά χαρίσματα και ιδιαιτερότητες, εσύ όμως δεν τα βλέπεις όλα αυτά γιατί έχεις απορροφηθεί τόσο με τον εαυτούλη σου που όλα τα άλλα σου φαίνονται αυτονόητα.
  • Η αποδοχή, τρελέ και αναίσχυντε φίλε μου, δεν είναι καθόλου αυτονόητη.
  • Για να γίνεις αποδεκτός ως φυσιολογικός, για να έχεις το σεβασμό των άλλων, πρέπει πρώτα να έχεις ο ίδιος σεβασμό μέσα σου, όχι να μονοπωλείς την καλλιτεχνική δραστηριότητα επειδή πηδιέσαι με τον έναν και τον άλλον παραγωγό, και να μου επιβάλλεις τη φάτσα σου στην τηλεόραση πρωί βράδυ μήπως και σε συνηθίσω τελικά. Με τον ίδιο τρόπο που δε γουστάρω τις πόρνες που μου επιβάλλουν, αλλά τι να κάνω τις ανέχομαι γιατί δε μπορώ να κάνω αλλιώς, έτσι κι εσένα, σε ανέχομαι αλλά τίποτα παραπάνω.
  • Δε γουστάρω τους μεθύστακες που ξημεροβραδιαζονται χάνοντας περιουσίες στην πρέφα στο καφενείο κάτω από το σπίτι μου και φωνακλάδικα λένε τις μπούρδες τους νυχτιάτικα, δε γουστάρω τις πόρνες που έχουν παρατήσει απροστάτευτα τα παιδιά τους για να διεκδικήσουν το δικαίωμά τους στο πήδημα με όποιον βρεθεί μπροστά τους, δε γουστάρω τους κλέφτες που με τα κλεψιμέικα μοστράρουν τη φάτσα τους σε όλες τις εκδηλώσεις με υπεροπτικό ύφος τύπου "καημενούλη μου, δεν έχεις λεφτά, ε?". Δεν τους γουστάρω και δεν τους βάζω στο σπίτι μου, όπως τις αδερφές.
  • Γιατί είναι υποχρεωτικό να γουστάρω τους ομοφυλόφιλους, δεν το έχω καταλάβει ακόμα. Θα γουστάρω όποιον γουστάρω, κι εσύ δεν είσαι μέσα, πάρτο απόφαση, το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία, εκεί που θα κάνεις παρέα με τους ομοίους σου, όμως από ότι κατάλαβα, αυτό δεν αρέσει ούτε καν σε εσένα τον ίδιο. Όποτε βάζουν στην τηλεόραση την πολυκατοικία το αλλάζω, όποτε βάζουν τους απαράδεκτους το αλλάζω, όποτε βάζουν αδερφές να κάνουν τους καλούς, το αλλάζω γιατί δεν θέλω να νομίσουν τα παιδιά μου ότι είστε φυσιολογικοί.
  • Αν ήσαστε φυσιολογικοί, δεν θα είχατε τίποτα να αποδείξετε.
  • Έχω κρίση, και δεν μπορώ να τα δέχομαι όλα ως σωστά.
  • Δεν είναι όλα σωστά.

4 σχόλια:

  1. Αθηνά το ζήτημα είναι όχι να γουστάρεις του ομοφυλόφιλους, αλλά να τους αποδέχεσαι και να θεωρείς ότι ως ισοτιμα μέλη της κοινωνίας πρέπει να έχουν μία ζωή μακριά από ρατσιστικές συμπεριφορες. Δεν είναι θέμα "γουστου", αλλά ουσίας. Δηλαδη ισα δικαιώματα στις προσλήψεις, στου φόρους, στις διαθήκες και γιατί όχι στην οικογένεια. Δηλαδή ο Δουρής αγαπούσε περισσότερο τα παιδιά του από ένα ζευγάρι ομοφυλόφιλων; Γιατί καταδικάζουμε ένα παιδί σε καθημερινούς βιασμούς, ξύλο, αθλιοτητα σε ένα από τα πολλά κολαστηρια-ορφανοτροφεία που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο και δεν τα δίνουμε να τα μεγαλώσει ένα ευκατάστατο ζευγάρι ομοφυλόφιλων;

    Δεν είναι θέμα "παρέας" και "γουστου", κανείς δεν ζήτησε να τους κάνει παρέα κάποιος που δεν θέλει. Αυτό που θέλουν είναι να μην τους συμπεριφερόμαστε ως κατώτερους. Οπως δηλαδή λίγο πολύ κάθε ομάδα που μειοψηφεί σε μία κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως είπες και εσύ, υπάρχουν πολλές ομάδες που αποτελούν μειοψηφίες, οι μάρτυρες του ιεχωβά, οι μετανάστες, οι κινητικά ή με άλλο τρόπο ανάπηροι κτλ, οι οποίοι δεν τυγχάνουν της ίδιας προνομιακής αντιμετώπισης από τους μουμουέδες.
    Τυχαίο?
    Δεν το νομίζω.
    Νομίζω ότι έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι γκέη έχουν κάνει τσιφλίκι τους την τέχνη και τα μέσα και δεν αφήνουν παρά μόνο τους ομοϊδεάτες τους να περάσουν στα ανώτερα επίπεδα.

    Αυτό είναι που με πειράζει αφάνταστα, αυτή η μονομερής πλύση εγκεφάλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν λες ότι δεν γουστάρεις τους ομοφυλόφιλους δεν είναι σαν να παραδέχεσαι ότι κρίνεις κάποιον όχι από το ποιος είναι αλλά από το τι κάνει στο κρεβάτι του; Δεν είναι σαν να κρίνεις κάποιον από το χρώμα του ή τη θρησκεία του;
    Θέλω να πω ότι μπορεί να γουστάρω για φίλο μου κάποιον ετεροφυλόφιλο, ομοφυλόφιλο, αμφοτεροφυλόφιλο αλλά αν δεν τον γουστάρω ή αν τον θεωρήσω καθίκι δεν θα σκεφτώ ότι φταίνε γι'αυτό που είναι οι σεξουαλικές του προτιμήσεις.
    Νομίζω ότι σ'αυτή την οπτική είναι που εξεγείρονται (δίκαια) οι ομοφυλόφιλοι. Δεν απαιτούν να τους γουστάρουμε με το ζόρι. Απαιτούν ίση μεταχείριση.
    Τώρα το ότι έχουν κυριαρχήσει στη σόου μπιζ και ότι για να προκόψεις εκεί πρέπει να στήσεις κώλο (μετά συγχωρήσεως) είναι μύθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η δήλωση "όποιος δε μας πάει είναι ανέραστος" με έβγαλε από τα ρούχα μου.

    Στο κρεβάτι του ας κάνει ότι θέλει.
    Στο δρόμο παρέλαση να μην κάνει.

    Αν αποδεχχτώ σαν φυσιολογκό τον γκέη, τότε όταν με ρωτήσει το παιδί μου, θα του πω ότι είναι φυσιολογικό να του βάζει κάποιος πράμματα παρα φύσιν.
    Πόσο είναι αυτό φυσιολογικό να το μαθαίνεις στα 7, στα 10, στα 12 και στα 15?
    Αν το δεχτώ ως κανονικό, τότε τι θα πω στο παιδί μου όταν μου πει "Μαμά, η κυρία στο σχολείο μας είπε ότι τα παιδιά γίνονται έτσι. Ο θείος μπάμπης πως κάνει παιδιά με το θείο κώστα?" εγώ τι θα του απαντήσω ως φυσιολογικό?

    Η ηθική αυτή είναι στρεβλή και δεν τη δέχομαι για να ικανοποιήσω την κομπλεξική ματαιοδοξία κανενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!