Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2009

Ανιθικότισ: η αληθινί ένια

  • Όταν θέλουμε να κάνουμε κάτι, υπάρχουν πολλοί τρόποι να το πετύχουμε. Είτε πρόκειται για επαγγελματικό είτε για άλλο σκοπό, υπάρχουν στάδια και διαβαθμίσεις.
  • Τρόπος πρώτος: το κάνεις ο ίδιος. Θέλεις να καθαρίσεις το σπίτι, να βγεις έξω, να πλουτίσεις, να γίνεις αστροναύτης? Θέλεις μήπως να περάσεις ένα μάθημα? Απλά πάς και το κάνεις. Με πείσμα, με χιούμορ, με επιμονή, με τακτ, με σκληρή δουλειά, με άγχος, με φωνές, με διπλωματικότητα, με μελέτη πολύωρη...το κάνεις.
  • Τρόπος δεύτερος: βάζεις κάποιον άλλον να το κάνει για λογαριασμό σου. Μερικές φορές, για οποιονδήποτε λόγο, δεν γίνεται να το κατορθώσεις ο ίδιος. Πχ, δεν μπορείς να επισκευάσεις μόνος σου το αυτοκίνητο, ούτε να καλλιεργήσεις μπρόκολα, ή ντρέπεσαι να την πέσεις σε ελκυστικό άτομο του αντίθετου συνήθως φύλου. Δεν έχεις χρόνο να σιδερώσεις τα οκτώ(8) πλυντήρια που μαζεύτηκαν μέσα στην εβδομάδα ή να παραδώσεις τρία πρότζεκτ σε τρείς ημέρες. Κάποιο άτομο του στενού σου περιβάλλοντος, φίλος, δικός ή συγγενής, μετά από δική σου παράκληση ή με δική τους πρωτοβουλία σε βοηθούν κάνοντας αυτό που εσύ αδυνατείς να κάνεις.
  • Τρόπος τρίτος: Πληρώνεις. Αντί να μαγειρέψεις και μετά να καθαρίζεις κατσαρόλια, πιάτα, τραπέζια και κουζίνες, τρως έξω και πας στη δουλειά σου κυρία, με νύχι ισοϋψές με το τακούνι σου. Πληρώνεις για να σου διαβάσουν τα παιδιά, για να σου πάνε το σκύλο βόλτα, για να σου κάνουν τα ψώνια, να σου παρκάρουν το αυτοκίνητο, να φέρουν από την Κίνα 12.000 βίδες. Πληρώνεις για να σε αγαπήσουν.
  • Τρόπος τέταρτος: Απάτη. Αντί να κάθεσαι εκατό ώρες να ιδρώνεις και να πασχίζεις, και να παλεύεις με τις λάμιες του κόσμου με αμφίβολα αποτελέσματα, λές σε κάποιον μερικά ψεματάκια και τσούπ! έτοιμος.
  • Τρόπος πέμπτος: Βία. Αντί να κάθεσαι να περιμένεις πότε θα φιλοτιμηθεί ο ένας και ο άλλος να ξεκουνήσει τον μεγαλύτερο μυ του σώματός του, ρίχνεις μία και γίνονται όλα άμεσα, εξοικονομώντας χρόνο και ψυχικά αποθέματα.
  • Τώρα, ανάλογα με τις συνθήκες, ο τρόπος δράσης χαρακτηρίζει τον δράστη. Αν πχ είστε πατέρας εννέα παιδιών στη Σομαλία και πείτε ψέματα ότι αυτή η μερίδα φαγητού που πήρατε είναι η πρώτη και όχι η τέταρτη, τότε είστε ηθικός. Αν όμως είστε δικαστικός και σας ζητούν μία υπογραφή και λέτε ότι η απόφαση δεν έχει καθαρογραφτεί ακόμα ενώ την έχετε μπροστά σας κρυμμένη κάτω από άλλα χαρτιά, για να ενθαρρύνετε την προσφορά γρηγορόσημου, τότε είστε ανήθικος.
  • Πάντως, ανάλογα με το πόσο επείγον είναι το κάθε εγχείρημα, μπορούμε να αυξήσουμε το επίπεδο (αν-)ηθικότητος των πράξεών μας. Απλουστεύοντας την υπόθεσή μας, ας πάρουμε το εξής παράδειγμα. Πεινάμε. Αν φτιάξουμε μόνοι μας μία ομελέτα ή ρίξουμε ένα μπριζολάκι στο γκρίλ, είμαστε ok. Αν είναι στο σπίτι το προσφιλές θήλυ και μας το ετοιμάσει με τα χεράκια της, πάλι είμαστε ok. Αν εκείνη είναι ψόφια από την κούραση ενώ εμείς τεμπελιάζαμε όλη μέρα, τότε χμμμμ, δεν είναι ακριβώς ανήθικο αλλά ούτε και εντελώς σωστό. Αν της ρίξουμε δυο αθυροστομίες ή δύο κόλαφους για να την αναγκάσουμε να το κάνει, είμαστε στα σίγουρα ανήθικοι. Αν κλέψουμε 5 κρουασάν κρύβοντάς τα στο μπουφάν μας, είμαστε ανήθικοι, εκτός αν η πατρίδα μας είναι η προαναφερθείσα Σομαλία και έχουμε περάσει επτά (7) ημέρες όρθιοι σε κοντέινερ. Αν καταφύγουμε στον τρόπο νούμερο 4 ή 5 χωρίς να εξαντλήσουμε πρώτα τους υπόλοιπους, χωρίς να συντρέχει πραγματικά πιεστικός λόγος, τότε είμαστε ανήθικοι.
  • Το γεγονός ότι έγραψα ανορθόγραφα τον τίτλο της ανάρτησης για να τραβήξω την προσοχή των αναγνωστών είναι και αυτό μία ανηθικότης, αν και νομίζω ότι αν πάω στην κόλαση δεν θα είναι για αυτό.
  • Κανένας νόμος δεν είναι ηθικός.

20 σχόλια:

  1. Dear athinovio,
    πολυ γουσταρω την Καντ ηθικη σου.
    Τα σχολια μου ειναι τα εξης

    1) Πιστευω πως αν πας στην κολαση, θα ειναι επειδη μονο εκει δε θα κρυωνεις

    2) Που σταματανε τα ανθρωπινα δικαιωματα, αυτα που δικαιολογουν ανηθικοτητα; Στο φαι; Στο να μη δουλευεις 15 ωρες τη μερα, και να εχεις και λιγο χρονο για τα παιδια σου; Στο να μπορεις να κανεις ταξιδια, να ασχολεισαι με τεχνες και να δημιουργεις (μιας και αν απλα μπορεις να τρως και να πινεις για να επιβιωσεις,λεγεσαι ζωο και οχι ανθρωπος) ; Στο να ζεις σε ενα ανετο και ομορφο μερος, και οχι σε ενα κοντεινερ μαζι με αλλους 240;

    Μηπως το "απλα να το κανεις", με ρεαλιστικους ορους, περιλαμβανει και πολλα (η ολα) απ αυτα που περιεγραψες ως ανηθικα;

    3) Το να σηκωθεις στις 1 η ωρα και να φας ολο το παγωτο, ενω κανεις διαιτα, ειναι ανηθικο;

    4) Ειναι ανηθικο να κανεις σεξ με ενα πιθηκο, και αν ναι, ειναι εξισου ανηθικο και για το πιθηκο;

    5) Μια σπανακοπιτα με ανιθο ειναι ανιθικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καλύτερος και ο πιο επιστημονικός τρόπος για να καταφέρεις να γίνει κάτι (όπως ανακάλυψα τα τελευταία τρία χρόνια και κάτι) είναι να απαγορεύσεις ρητώς στα παιδιά σου να το κάνουν. Υποθέτω πως μιλάω για υποπερίπτωση του δεύτερου τρόπου.

    Τώρα, όσον αφορά τον Παράδεισο και την Κόλαση, πιστεύω πως ο καθένας από εμάς θα καταλήξει εκεί όπου ο ίδιος κρίνει ότι του αξίζει. Προφανώς θα υπάρχει και μια σχετική φιλοσοφία που να διακηρύττει αυτό που μόλις είπα, απλώς δεν ξέρω πώς να το ψάξω στο γκουγκλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζωτζιου,
    αν αυτο που λες ισχυει, η Δευτερα Παρουσια θα ειναι μια βαρετη μερα για το Θεο...

    "Παραδεισο η Κολαση;"
    "Εεεε, νομιζω πως μου αξιζει ο Παραδεισος"
    "Οκ, εγινε...Επομενος...Παραδεισο η Κολαση;"
    "Παραδεισο"
    "Κι εσυ; Οκ, επομενος...."

    3 δισεκατομμυρια "Παραδεισους" μετα...

    "Παραδεισο η Κολαση;"
    "Εεεε,δεν εχει αλλη επιλογη;"
    "Οχι,μονο Παραδεισο και Κολαση"
    "Μα ειμαι Καθολικος"
    "Λυπαμαι,εγω ειμαι Ορθοδοξος. Τωρα διαλεξε"
    "Μμμμ...Ποσοι ειναι στην Κολαση ως τωρα;"
    "Κανενας...Μονο ο διαολος που εχει βαρδια και ο Σατανας...Και ανυπομονουν για πελατεια"
    "Αν πω Κολαση αλλα δε μου αρεσει,μετα μπορω να αλλαξω γνωμη;"

    Οποτε καπου εκει ο Θεος τα παιρνει στο κρανιο και λεει "Πετρο, γα**σε το αυτο που λεει ο καθενας παει οπου πιστευει οτι του αξιζει- στειλ τον να παει στο διαολο!"

    Αυτο που θελω να πω, με τον ηλιθιο και παραπληγικο μου τροπο, ειναι πως η πιστευεις στο ολο πακετο "Παραδεισος-Κολαση" , η οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα τι ήθελες να πεις, ω τέταρτο κουτάβι. Αν όμως σε κατάλαβα, εγώ ΔΕΝ ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν σε ΟΛΟ το πακέτο Παραδείσου-Κολάσεως (δηλαδή, και την ύπαρξη Παραδείσου/Κολάσεως και τη διαδικασία επιλογής και εντάξεως όπως διδάσκεται). Δεν ξέρω όμως τι μας λέει αυτό. Από τη στιγμή που ΔΕΝ ανήκω σε όσους πιστεύουν σε ΟΛΟ το πακέτο, θα μπορούσα κάλλιστα να πιστεύω σε Παράδεισο/Κόλαση και να μη πιστεύω στη Δευτέρα Παρουσία (Δ.Π). Μιας και δεν αναφέρθηκα εγώ σε περαιτέρω διαδικασίες επιλογής πέραν των προσωπικών απόψεων / συνείδησης / ενοχών του καθενός, θεωρώ πως η από μέρους σου αναφορά της Δ.Π και κατάρριψη του ρόλου της Δ.Π ήταν αυτό που λέμε strawman ή μια τρύπα στο νερό.

    Θέλω να καταλάβεις πως δεν θέλω να τσακωθώ μαζί σου ή να σου την πω με ύφος (διότι πολλούς ξενίζω ή/και εκνευρίζω), αλλά σοβαρά, ξεκίνησες ένα σχόλιο μνημονεύοντας εμένα —άρα προφανώς το σκόπευες ως απάντηση σε αυτό που έγραψα— αλλά δεν μπόρεσα να βρω παραπάνω νόημα από ό,τι αν μου έλεγες «ΤΖΩΤΖΙΟΥ, ή είσαι βαπτισμένος Χριστιανός, ή δεν είσαι» (αναγκαστικά 100% σωστό, αλλά άνευ ουσίας). Μάλλον χρειάζεται συμπληρωματικό σχόλιο από μέρους σου για να καταλάβω τι ήθελες να πεις. Ως άνθρωποι έχουμε διαφορετικό υπόβαθρο, και αυτά που εσύ θεωρείς ευκόλως ή εξ ορισμού εννοούμενα δεν είναι υποχρεωτικά ίδια με τα δικά μου, και τούμπαλιν.

    Επίσης, δεν ξέρω αν κατάλαβες πως με αυτό που είπα, δεν περιόρισα κανέναν σε δύο μόνο επιλογές. Δεν ήμουν σαφής, εν γνώσει μου. Στην Κόλαση αναφερθήκατε εσείς, τον Παράδεισο τον τσόνταρα εγώ ως ζεύγος του, αλλά ακόμα κι αν κάποιος πιστεύει ότι θα πάει στο πουθενά / ανυπαρξία ή ότι θα βουτήξει στα ουρί, κι αυτό εντάσσεται στο «πιστεύω πως ο καθένας από εμάς θα καταλήξει εκεί όπου ο ίδιος κρίνει ότι του αξίζει».

    Και για να σου αποδείξω μαθηματικά :) πως υπάρχει κάποιος που θα διάλεγε την Κόλαση, σου παραθέτω το ακόλουθο ανέκδοτο:

    Πεθαίνει ο Bill Gates, ο γνωστός ιδιοκτήτης της Microsoft και παρουσιάζεται στον Άγιο Πέτρο. Εκείνος τον κοιτάει, και του λέει:

    «Παιδί μου, εσύ δεν ξέρω πού είναι να πας. Από τη μία έκανες τόσες φιλανθρωπίες με τα χρήματα που είχες βγάλει, από την άλλη, έκανες πολύ κόσμο να βλαστημάει καθώς χρησιμοποιούσαν τα προϊόντα σου.»
    «Μάλιστα. Μήπως θα μπορούσα να διαλέξω;»
    «Να διαλέξεις, παιδάκι μου.»

    Του ανοίγει την πόρτα. Βλέπει τον Παράδεισο, και αγαλλιάζει η καρδιά του: γρασίδι, περιστέρια, γλυκά αγγελάκια που ψάλλουν με τις άρπες τους, μια γαλήνη άλλο πράγμα.

    Κατεβαίνουν και στην Κόλαση, ανοίγουν την πόρτα και βρίσκεται προ εκπλήξεως με αυτά που βλέπει: μπουζούκια, γκόμενες, χασίσια, ατέλειωτα μπουκάλια σκατς, τρελό γλέντι.

    Λέει ο Άγιος Πέτρος: «Τι διαλέγεις τώρα, παιδί μου;»
    «Μα φυσικά την Κόλαση!»

    Την επόμενη στιγμή, βρίσκεται μέσα σε ένα καζάνι γεμάτο σκατά που βράζουν. Έντρομος, φωνάζει:

    «Τι έγινε, ρε παιδιά; Πού πήγαν τα μπουζούκια, οι γκόμενες και τα χασίσα;»
    Και ο φιλικός όφις assistant του λέει: «Α, αυτό που είδες, ήταν το demo.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πρωτο μερος αυτου που εγραψες δειχνει οτι καμια φορα παιρνεις τα πραγματα πολυ στα σοβαρα, οταν προφανως δεν ειναι, ενω το δευτερο οτι ξερεις καλα ανεκδοτα. Γενικοτερα οσα γραφεις δειχνουν οτι εισαι ατομο με καποιες σκεψεις.

    Να θυμωσω μαζι σου;...Δεν υπαρχει λογος, ουτε εξ αρχης ειχα τετοιο πνευμα. Ενδεικτικα σου αναφερω οτι οταν εγραφα ακουγα Manu Chao και επινα μπυρα.

    Αν υπαρχει καποια σοβαρη βαση σε οσα ειπα, ειναι η εξης.

    Ο καθενας (απο τους σκεπτομενους), αναλογα με τις πεποιθησεις του η τον τροπο ζωης του, πιανει το Χριστο ( η οποιοδηποτε στοιχειο της Ορθοδοξης Πιστης), το μπολιαζει με λιγο Καθολικισμο, λιγο Βουδισμο, ολιγην και απο Ταοισμο, και προκυπτει ενα πολυ κοσμοπολιτικο μιγμα, αλλα ανευ ουσιας, θαρρω.

    Πχ καποιοι που λενε "πιστευω στο Χριστο και στη θετικη ενεργεια" η "ειμαι χριστιανος, αλλα πιστευω οτι και τα Ποκεμον παιζουν καποιο ρολο", κ.ο.κ.

    Αν υπεθεσες οτι αυτα τα λεω ως καλος χριστιανος, που θελει να μεινει αμολυντη η πιστη του, δεν εχεις δικιο, μιας και ειμαι αγνωστικιστης (δε θελω να λεω αθεος επειδη σημαινει κατι αλλο).

    Η αποψη μου για τη θρησκεια ειναι η εξης. Η την δεχεσαι οπως ειναι, επειδη πιστευεις (οτι και αν σημαινει αυτο) η ξεκινας να την αμφισβητεις με βαση τη λογικη, οποτε αναποφευκτα το τελος αυτου του δρομου ειναι οτι δε μπορεις να ξερεις.

    Οποιοδηποτε αλλο συμπερασμα ειναι απλα μια σταση στη μεση του δρομου, στο σημειο που σε βολευει, η ταιριαζει με τα γουστα σου.

    Αποψη μου, φυσικα.

    Ο Bertrand Russell ειχε πει, αστειευομενος "Πηγαινω σε εκκλησιες ολων των θρησκειων- δε θελω να χασω την αιωνια ζωη για τεχνικες λεπτομερειες".

    Η ατακα αυτη, ισως συνοψιζει στα σοβαρα τις θρησκευτικες πεποιθησεις πολλων απο μας
    :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί εννοείς;
    Βάζεις άλλον να την πέσει για λογαριασμό σου;
    Και περιμένεις μετά να... αυτό;
    Α μπα...
    Δεν πας για ψάρεμα καλύτερα!

    :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα στην ομήγυρη.

    καταρχάς να γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις. το 4ο κουτάβι είναι ένα ακόμη από τα αδέρφια μου, για αυτό και γνωρίζει ότι μόνο στην κόλαση θα ζεσταθεί το κοκκαλάκι μου. Όποιος επιχειρεί να συζητήσει μαζί του το κάνει με δική του ευθύνη και καλό θα ήτανε να εξοπλιστεί με ΠΟΛΛΗ υπομονή.

    δεύτερον, αυτό που ήθελα να πω με την παρούσα ανάρτηση ήτανε ότι ο νόμος είναι εξ ορισμού ανήθικος. Φτιάχνεται από κάποιους που δεν είναι έντιμοι με target group τους απατεώνες. Όπως καταλαβαίνετε, το εγχείρημα είναι καταδικασμένο να αποτύχει. Καμμία σχέση με θρησκευτικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Darthiir the Abban,

    επιασα ενα γοφαρι και 2 τσιπουρες, και επισης...αυτωσα τη Νικη, αλλα τι σχεση εχουν αυτα με το θεμα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αδερφέ
    1) κατά τον αύγουστο λέω να βάλω το πάπλωμα στο πατάρι πια...
    2) τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι πολύ συγκεκριμένα. Το να δουλεύεις 15 ώρες την ημέρα είναι δικαίωμα όπως και όλα όσα λες. Το πως θα τα αξιοποιήσεις εφόσον τα έχεις είναι άλλο θέμα.
    3)ναι είναι βαθύτατα ανήθικο από κάααθε άποψη. Μπορώ να σου το αναλύσω, θαρρώ όμως ότι δε χρειάζεται.
    4)το σεξ με πίθηκο είναι άσχετο με το πνεύμα της ανάρτησης. Αφού σε απασχολεί όμως, ας το συζητήσουμε κατ'ιδίαν καλύτερα, μην εκτεθείς κι άλλο.
    5)Σαφέστατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Athinovio,

    ισως απλα το μερος που ζουμε και η ιστορια του, μας εχουν κανει επιφυλακτικους απεναντι σε θεσμους και κανονες. Το blog σου και τα θεματα σου ειναι πολυ καλα, και δινουν τροφη για σκεψη.

    Απο κει και περα, σαν Ελληνες που ειμαστε, εχουμε σφαιρικη αντιληψη...

    Το γεγονος οτι ξεκινησαμε απο τους νομους, περασαμε στη θρησκεια και καταληξαμε στο ψαρεμα και το...αυτο, δε θα πρεπε να σε εκπλησσει!

    Φιλια, αδερφουλα, keep on writting

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέταρτο κουτάβι: με κάλυψες με το παράρτημα :) Κατά κάποιο τρόπο, ανήκω κι εγώ στους «κοσμοπολίτικους» θεωρητικούς: με απασχολεί περισσότερο να είμαι «καλός άνθρωπος» παρά «καλός Χριστιανός» (αν και, αν ρωτήσεις την πεθερά μου, μάλλον είμαι ο αντίχριστος), δεν ακολουθώ ιδιαίτερα το τυπικό της εκκλησίας, διαχωρίζω σαφώς την εκκλησία από την πίστη, αντιδρώ άσχημα στην άγραφη σύμβαση πως για να πάω στον Παράδεισο θα πρέπει κοινωνικώς να χαίρω της εκτίμησης τουλάχιστον του μισού ποιμνίου της ενορίας μου, και τσιμπάω αυτά που κρίνω ως καλές ιδέες από εδώ και από εκεί (άλλες θρησκείες / φιλοσοφίες / ιδεολογίες / παραληρήματα).

    Γενικώς, είμαι κι εγώ ένα ανθρωπάκι που φαντασιώνεται μεγαλεία. Αναρχικός στη θεωρία, που θα μπορούσα κάλλιστα να γίνω φασίστας, άμα πιάσουν τα ζόρια.

    Παρενθετικά, για Χριστιανούς που αποδέχονται τα ζώδια έχω ακούσει (και μου έχουν πει, πόσα μου έχουν πει…), για Pokemon ποτέ ως τώρα. Με τον κίνδυνο να θεωρήσεις πως το λέω σοβαρά, θα σου πω ότι μου κίνησες το ενδιαφέρον και θα το ψάξω. (Τα Pokemon φέρνουν πια προς το κοσμοπολίτικο :)

    ΥΓ το θεωρούσα προφανές και γι' αυτό δεν το σχολίασα πριν, πλην όμως για το 4ο υποσχόλιό σου του πρώτου σου σχολίου (σε στιλ για «να θυμούνται οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι») : καλύτερα με πίθηκο παρά με άντρα ανήθικο. Νομίζω πως κι εσύ για εκεί το πήγαινες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τζοτ
    αυτό με τα παιδιά είναι μεγάλη αλήθεια, ισχύει μάλιστα και για πολλούς ενήλικες.
    Δεν χρειάζεται να καταλάβεις τι εννοούσε το κουτάβι:απλά θέλει να μου την πει, έτσι για πλάκα.

    Αν ισχύει αυτό με την επιλογή τότε καλά να πάθει παλιόπ*&^%$ας ο γκειτς.

    Τώρα στο τι πιστεύει ο καθένας η δική μου άποψη έχει ως εξής:
    Αυτό που πιστεύουμε είναι ο τρόπος που ζούμε. Αν δεν το κάνουμε πράξη μέσα στην καθημερινότητά μας τότε σημαίνει ότι δεν το πιστεύουμε αλλά απλά έτσι νομίζουμε.

    Αν είσαστε άθεοι τότε γιατί τρώτε αρνί το πάσχα και στολίζετε δέντρο τα χριστούγεννα? για τα παιδιά? Αν δεν πιστεύετε, τότε γιατί μαθαίνετε επίτηδες στα παιδιά σας κάτι το οποίο εσίς θεωρείτε ψέμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολλά γράφτηκαν όσο έγραφα εγώ το πρόσφατο δικό μου σχόλιο, που προφανώς τα διάβασα εκ των υστέρων. Να παραπονεθώ στην οικοδέσποινα επειδή η καφενειακή συζήτηση που φιλοξενεί δεν συνοδεύεται από καφέ ή μπίρα ή τσίπουρο.

    Athinovio, επειδή εμμέσως πλην σαφώς με προκάλεσες με αυτά περί ιδίας ευθύνης και υπομονής για συνομιλία με τον κάικάι νάμπα φορ, θα σου απαντήσω με την μεγάλη ατάκα που ειπώθηκε από τους κ.κ. Denny Crane και Alan Shore στο Boston Legal, περίοδο 5 επεισόδιο 10: “We can be dysfunctional!” Για την ακριβή χροιά και νόημα της πρότασης, παρακαλώ δείτε το συγκεκριμένο επεισόδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. άμπανος
    δυστυχώς είναι και αυτό μια από τις κοτσάνες που κάνουν οι άνθρωποι. Προσωπικά, επειδή είμαι φύσει καχύποπτος άνθρωπος, πιστεύω μόνο τα καταγάλανα και τσαχπίνικα μάτια μου και ναι, ξέρω μία μόνο τέτοια περίπτωση, η οποία μάλιστα είχε τραγικό τέλος:παντρευτήκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τζοτ
    το έχει αργά! αποκοιμιέμαι στον καναπέ, να πάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αθηνά, φαντάζομαι πως η ερώτησή σου ήταν μεταξύ σοβαρού και αστείου. Αλλά, όπως και να έχει, γιατί π.χ. οι Ρωμαίοι γιόρταζαν το χειμερινό ηλιοστάσιο (όπου… έτυχε να συμπέσουν τα Χριστούγεννα) από πριν τη γέννηση του Χριστού; Και όχι μόνο οι Ρωμαίοι (Σατουρνάλια), αλλά και οι δικοί μας πρόγονοι (Διονύσια), και άλλοι πολλοί. Όσοι γνωρίζουν από μαντριά και πρόβατα, πότε κοιμούνται οι βοσκοί παρέα με τα ζα τους; Μες στο καταχείμωνο ή την περίοδο που γεννιούνται τα νέα ζώα; Τι μήνα γεννήθηκε ο Χριστός, λοιπόν; Τι σχέση έχει ακριβώς ο εορτασμός της Ανάστασης του Κυρίου με την πρώτη Κυριακή μετά την πρώτη πανσέληνο του Απριλίου, και γιατί η μεγαλύτερη χριστιανική γιορτή εξαρτάται από τις φάσεις της Σελήνης;

    Αυτά από τη «σοβαρή» μεριά. Από την «εύθυμη», να σου πω ότι, ακόμα, δεν έχω στολίσει ο ίδιος δένδρο, ούτε έχω ψήσει αρνί όσο υπάρχουν τα παιδιά μου (επιλαμβάνονται άλλοι αυτών των θεμάτων), οπότε θα το ξανασυζητήσουμε όταν θα είμαι πια ένοχος ενός εκ των δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχαχα

    τύπικαλ μέηλ ρισπόνς
    είσαι ωραίος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα... Προφανώς και τα έκανες μόνο σου βρε κουνάβι! Γι' αυτό είχαν επιτυχία!

    Στάκα αθηνόβια γιατί με μπέρδεψες:
    Ποιό ζεύγος παντρεύτηκε;
    Το θύμα - θύτης ή το θύμα - "ηθικός αυτουργός";
    (Ή μήπως το θύτης - "ηθικός αυτουργός"; Τώρα με τα νέα δεδομένα δεν ξέρεις ποτέ...:p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. άμπανος
    εγώ ήμανε η προξενήτρα και δεν παντρεύτηκα κανέναν από τους δύο τους.

    η κοπελιά τον ήθελε αλλά ντρεπότανε, οπότε μπήκα εγώ στη μέση και τώρα έχουν και ένα κουτσούβελο.

    Δράμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και γιατί ντρεπότανε η τσούπρα;
    (Εκεί το δράμα το καταλαβαίνω... να υποθέσω ότι εσύ αναφέρεσαι σε άλλο;)
    Και γιατί παρακαλώ το έβαλες το χέρι σου αφού προέβλεπες δράμα;
    (Συνεχίζεις να με μπερδεύεις και δεν μπορώ πρωινιάτικα ο άραβας... μου λείπει καφεϊνη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!