Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Ευ ζήν

  • Ο άμπαν και ο μάνος μου καταλογίζουν μίσος
  • Υποθέτουν, υποθέτω, ότι η οργή μου είναι άκριτη και γενικευμένη, σαν κάποιο είδος ταξικού ρατσισμού, ότι τους δυ τους μισώ έτσι, επειδή είμαι κακιά
  • Κακιά ή όχι, αυτό θα το κρίνει άλλος, όμως τους δυ δεν τους έχω στη μπούκα από ζήλεια, όπως μάλιστα υπέθεσε η δήμητρα κάποτε, αλλά για το γεγονός ότι δεν κάνουν αυτό για το οποίο υποτίθεται ότι πληρώνονται
  • Τουτέστιν, όποτε πάω σε υπηρεσία, οκτώ στις δέκα φορές θα φύγω χωρίς να κάνω αυτό που ήθελα, όσο καλά προετοιμασμένη και αν είμαι
  • Αυτό με κάνει να εξίσταμαι για λόγους όχι μόνο προσωπικούς (χάνω και έχασα πολύ χρόνο και χρήμα με τις γνωστές συνέπειες) αλλά επειδή εκτός από την πάρτη μου, βλέπω ότι αυτό βλάπτει και άλλους τριγύρω μου, ότι έχει τραγικά αποτελέσματα στους ανθρώπους, στις ζωές, οδηγεί στην απελπισία οικογένειες, συνανθρώπους μας και, εν τέλει, σε όλους μοιραία (γιατί και ο μάνος υπέστη μείωση μισθού με εξαιρετικά δυσάρεστες συνέπειες)
  • Για παράδειγμα, συγχωρείστε μου την επανάληψη, όταν εν μέσω σεζόν μας άφησαν χωρίς επικοινωνίες για δύο εβδομάδες επειδή ο τεχνικός υπάλληλος του οτε ήταν ανηψιός κάποιου και μπήκε στη ζούλα εκεί που μπήκε χωρίς να έχει ιδέα από τηλεπικοινωνίες, τότε εμείς χάσαμε αμέτρητους ναύλους και καθυστέρησαν όλες μας οι υποχρεώσεις, πράγμα που κάποιος με εμπειρία στον ιδιωτικο τομέα (μάνο) θα καταλάβει ότι μεταφράζεται σε ΠΟΛΛΑ λεφτά
  • Άρα, ο υπάλληλος αυτός έχει προνόμια που τα προσόντα του δεν δικαιολογούν
  • Όμως πληρώνεται, και μάλιστα συνεχίζει να πληρώνεται
  • Δεν έχω αντίρρηση σε αυτό, όμως και ο ίδιος, ας ανοίξει κανένα βιβλίο να μάθει τη δουλειά, ας βάλει τα δυνατά του, αντί να κοιμάται με τη σιγουριά ότι κανείς δεν τον κουνάει από το πόστο...
  • Μπήκες επειδή είσαι μάγκας; Με γειά σου, με χαρά σου
  • Όμως κάνε τη δουλειά!
  • Άλλωστε, δεν είναι το κράτος και το δημόσιο ο κύριος ρυθμιστικός παράγοντας σε κάθε δραστηριότητα;
  • Δεν είναι το κράτος που ορίζει του κανόνες και τους νόμους, δεν είναι το κράτος που (υποτίθεται) ότι ελέγχει; Δεν είναι το κράτος, με όργανο τον δημόσιο τομέα, που δίνει ρυθμό στην διεξαγωγή των επιχειρηματικών σχεδίων;
  • Άρα, αν έχεις ένα κράτος που είναι αργό (και είναι αργό) τότε όλα θα πάνε πίσω, πίσω τα έργα, πίσω τα έσοδα, πίσω η περιβόητη "ανάπτυξη"
  • Αν το κράτος με όργανο το δημόσιο δεν επιτρέψει να αναπτυχθεί ο κάθε ένας ιδιώτης, τότε ποιόν θα φορολογήσει για να συντηρήσει τον εαυτό του και το δημόσιο;
  • Αν εγώ δεν βγάλω κέρδος το οποίο θα φορολογηθεί τότε πως θα πληρωθούν τα στρατά και οι οργανισμοί και οι υπηρεσίες;
  • Εγώ ΘΕΛΩ να υπάρχει δημόσιο, και ΘΕΛΩ να πληρώνω φόρους, αλλά θέλω επίσης και να υπάρχει κάποια λογική, κάποια συνέπεια και κάποιο γόνιμο αποτέλεσμα για όλους
  • Αν έχεις ένα κράτος γκαφατζή, που μπλέκει τα πόδια του και ψελλίζει συγγνώμη, τότε πως θα συνεννοηθούν με αυτό οι πολίτες; Μοιραία, θα αρχίσουν τους αυτοσχεδιασμούς, πράγμα που εγινε και ορίστε που οδήγησε
  • Αν έχεις ένα κράτος που δεν νοιάζεται, τότε πως θα τα βγάλουν πέρα οι έλληνες;
  • Ποιός θα νοιαστεί για τους έλληνες, αν το ίδιο το κράτος λέει ότι, τί να κάνουμε, έτσι είναι το σύστημα τη στιγμή που το σύστημα είναι ευθύνη του κράτους;
  • Ο απλός ταμείας πίσω από το γκισέ, οπωσδήποτε φέρει τη μικρότερη ευθύνη, όμως σαν σύνολο, όλοι γνωρίζουν από πικρή πείρα ότι δουλειά δεν γίνεται
  • Προσωπικά πιστεύω ότι και οι ίδιοι οι δυ θα προτιμούσαν να είναι καλύτερα τα πράγματα, ειδικά τώρα που εστιάζεται πάνω τους ( και πανω στους πολιτικούς που τους βόλεψαν) η οργή και η αγανάκτηση όσων δεν είναι πολιτικοί και δεν είναι δυ, που είναι και περισσότεροι, να ξέρεις
  • Με άλλα λόγια, εγώ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να είναι κανείς πιο πλούσιος από εμένα, ούτε θα με πείραζε να μπεί κάποιος στο δημόσιο με τη συνδρομή των συγγενών του, αν με εξυπηρετούσε
  • Δεν θα με πείραζε να έπαιρνε και χίλια επιδόματα αν, όταν πάω στο γκισέ, μου έδινε αυτό που ήθελα και δεν μου προξενούσε τις ζημίες που προανέφερα
  • Στον μάνο και στον άμπαν, λοιπον, που μου καταλογίζουν μένος ή μίσος, κοκ, προτείνω να μιλήσουν και σε άλλους εκτός από εμένα, να δούνε τι γίνεται στην πραγματική ζωή και πως καταστρέφονται οι περιουσίες για χατήρι ορισμένων αδαών με συστεμικά προνόμια

16 σχόλια:

  1. Ua apantisw prwtos kai mono gia ton eauto mou.Ypothetw oti tha eimai ligo pio amesos kai "skliros" logw tou oti eimai o megalos sou aderfos :
    a. den sou katalogizw misos kai menos. EXEIS misos kai menos.Kai to ksereis kai AFINEIS ton eauto sou se auto kai auto mono se kako odigei
    b.Epixeirimatologia kai apodeikseis gia to poso anikanoi kai malakes yparxoun sto dimosio den xreiazomaste giati to kseroume apo prwto xeri. Auto pou KANEIS OTI DEN KATALABAINEIS einai oti den einai oloi to idio kai oti to na symperiferesai san na itan (oloi to idio) ektos apo paidiastiko kai anarmosto gia anthrwpo 40 xronwn, se apoksenwnei apo filous kai sygkeneis
    g.AN yparxei mia pithanotita na ftiaksei to mpourdelo, auto tha ginei mono an oi "kaloi" DY (milaw aploika giati mono auto deixneis na katalabaineis) ypernikisoun tous "kakous" dy.Kai i statsi sou de boithaei katholou tous "kalous" dy enw apo tin alli den kanei kanena kako stous kakous dy giati autoi se grafoun sta p@p@ia tous.
    d.To gegonos oti ESY den exeis epafi me tin pragmatiki zwi (kai oxi emeis) fainetai apo to gegonos oti basismeni se 10 atyxeis emepiries sou sto STENO topiko sou periballon, katadikazeis 10des xiliades anthrwpous xwris endoiasmo kai malista ftaneis se paroksismo otan kapoios prospathei na sou eksigisei oti den einai akribws etsi ta pragmata.
    YG : to mono simeio pou eisai eilikrinis einai ta tags pou bazeis sta posts sou px diko mou ksespasma i epistimoniki fantasia ... Kalimera kai kali tyxi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα

    κοίτα γύρω σου, ρε φίλε, και πες μου τί είναι αυτό που συμβαίνει: νικάνε οι καλοί ή καταρρέουν όλα από τις ασυδοσίες των κλεφτών;


    χαχαχαχαχαχα

    Άκου "να νικήσουν οι καλοί"!

    χαχαχαχαχαχαχα

    Μόλις αυτοπροσδιορίστηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. filiko tip : bale kai ena tag "ysteria" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, βλέπεις πολλά καρτούν.
    Στην πραγματικοή ζωή, οι καλοί δεν νικάνε

    Κοίτα τί συμβαίνει ήδη, για να ξέρεις

    Οι καλοί, που υπάρχουν και είναι κάμποσοι, θα πάθουν πολλά πράγματα

    Ένα από αυτά είναι αυτό που ήδη συμβαίνει, δλδ να επωμίζονται τις κοτσάνες των άλλων, των κακών

    Δεύτερον, θα απολυθούν, θα πάνε σε εφεδρείες, κοκ, έτσι ώστε οι κακοί να μπορέσουν να σώσουν τα συνάφια τους, έτσι ώστε αναπόφευκτα στο δημόσιο θα παραμείνουν όχι οι καλύτεροι αλλά πιο διεφθαρμένοι

    Αυτό, έχει ήδη αρχίσει και βρίσκεται σε εξέλιξη, ειδικά τώρα με τις εκλογές που οι πολιτικοί αγωνίζονται να συμμαζέψουν το σκυλολόι τους

    Ήδη αντί να πληρώνονται γιατροί και νοσοκόμες, πληρώνονται διάφοροι διευθυντές, η γυναίκα του λοβέρδου και άλλοι "αξιοι"

    Κάποια στιγμή αυτό θα καταρρεύσει, δλδ δεν θα μπορεί πληρώνεται κανείς γιατί το δημόσιο εκτός από υπηρεσίες δεν παράγει τίποτα άλλο. Αν , λόγω διεφθαρμένης στελέχωσης, πάψει να παράγει και αυτές, τότε θα παραλύσουν τα πάντα, δλδ ούτε έλεγχοι, ούτε εισπράξεις, ούτε παιδεία, ούτε νοσοκομεία ούτε τίποτα

    Καλοί και κακοί, θα καταρρεύσουμε

    Μόνο που οι κακοί, θα έχουν μαζέψει από κλεψιές ένα καλό κομπόδεμα και μετά με αυτό το κομπόδεμα θα μας προκύψουν μάγκες να χτίσουν το νέο αύριο

    Με εξαιρετικά μικρεές τις πιαθνότητες να συμβεί κάτι άλλο, αυτή είναι μέσες άκρες η κατάσταση

    Οι πολιτικοί αναμασούν την καραμέλα της ανάπτυξης γιατί αφενός είναι κάτι που αν μπορούσε να γίνει θα αποτλεούσε κάποια ανάσα, ώστε να συνεχίσουν να κλέβπυν λίγο ακόμα και αφετέρου γιατί έχει ανταπόκριση στον μέσο επιχειρηματία που δε βλέπει φως πουθενά αλλού

    Εν ολίγοις, οι καλοί πρέπει να κάνουν ΠΟΛΥ κουράγιο

    (χαχαχαχαχα
    σε λίγο θα μας πείς ότι θα έρθουν και οι θάντερκατς να μας σώσουν!
    χαχαχαχαχα
    άκου εκεί "να νικήσουν οι καλοί"
    επειδή προφανώς έχεις τοποθετήσει τον εαυτό σου με του ςκαολούς, σε προκαλώ να νικήσεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακόμα μαλώνεται εσείς? Λοιπόν πιστεύω πως όταν εσείς οι δύο βρείτε τη συνοχή που ψάχνεται απελπισμένα θα λυθεί το ντόπιο πρόβλημα κρίσης. Εγώ και η μεγάλη μου αδερφή έχουμε ακριβώς την ίδια σχέση! Μα ακριβώς! Αυτή Μάνος εγώ Αθηνά σε πράξη και σε ιδεολογία όμως...αχαχα!
    Ρε παιδιά να βρεθούμε για μπριτζ!
    Ευτυχώς δεν ξέρει να χειρίζεται καλά αυτά τα μηχανάκια του κερατά και δεν μαλώνουμε και ονλαιν!
    Λοιπόν σαν να συγγενέψαμε νιώθω! Αυτό που λέτε έκαστος έχει αξία με τα συμφραζόμενά του και μόνο, όχι ως αντίλογος του άλλου. Κρατήστε πως και οι δυο από το μετερίζι σας θα προσπαθείτε για το καλύτερο και μονοιάστε.
    Αθηνά αυτοί οι μεγαλύτεροι δυσκολεύονται πολύ να κατανοήσουν πως εμείς γεννηθήκαμε μικρότεροι κατα τύχη και όχι από επιλογή και δεν ήρθαμε για να περάσουμε καλύτερα από αυτός απλά ήρθαμε αργότερα.
    Κι εσύ Μάνο να έχεις υπόψη σου πως ως μεγαλύτερος αδερφός οφείλεις να προστατεύεις τη μικρή αδερφή σου άσχετα αν όλοι σε έκαναν να πιστεύεις πως είναι κακομαθημένη και αυτό σε βολεύει καλύτερα, γιατί θα ήθελες εσύ να ήσουν ο χαλίφης στη θέση του χαλίφη. Είσαι ένας IsNoGood ή ένας Χαλίφης με τα όλα σου τελικά?
    Εις υγείαν αδέρφια!
    Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός?
    Μόνο η κακία μένει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Gewrgina eisai to prwto kaloproaireto sxolio (ara kai atomo) pou eida ws twra sta diafora blogs. Opws leei kai i aderfi mou blepw polles tainies gia auto tha pw ena slogan sxetika me tin protasi sou : i will drink to that
    YG: den eimai pragmatika megalyteros apo tin Athina, apla to lew apo otan eimaste mikroi giati tin peirazei :)
    Syntassomai kata tis kakias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα σου το θέσω ως εξής, κι αν το πιάσεις έχει καλώς:
    Υπάρχουν μερικά μαγαζάκια που πουλάνε κλασικές ηλιθιότητες με τη σέσουλα. Ονομάζονται μαγαζιά γυναικείων αξεσουάρ (δεν είναι τα μόνα, αλλά πιάνω αυτά που είναι πιο διαδεδομένα και σχεδόν ένα σε κάθε δεύτερο τετράγωνο). Προφανώς και όλα αυτά δεν χρειάζονται καν, ο πληθυσμός μπορεί να εξυπηρετηθεί με πολύ λιγότερα, αλλά υφίστανται στο όνομα και λόγω της ηλιθιότητας που δέρνει τον μέσο σύγχρονο άνθρωπο και ονομάζεται ανταγωνισμός.
    Η ύπαρξη των μαγαζιών αυτών στην πράξη οδηγεί σε κατανάλωση πόρων, οδηγεί σε αύξηση της τιμής των όλων των προϊόντων που αγοράζεις ακριβώς με τον ίδιο μηχανισμό που η υπερπληθώρα ΔΥ οδηγεί σε αύξηση των φόρων (απλά το σύστημα φροντίζει να μην το προβάλλει), και γενικά θίγει τη βιωσιμότητα του συστήματος και σου επιβάλει να χάνεις χρόνο και χρήμα ακριβώς όπως και οι ΔΥ που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ιδιωτικός τομέας δεν κάνει καλά τη δουλειά του ως προς την ανθρωπότητα, αλλά μόνο ως προς την κερδοφορία του ιδιοκτήτη.
    Με λίγα λόγια τα μαγαζάκια αυτά είναι ακριβώς το ίδιο κατακριτέα και πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει να κλείσουν.
    Όμως, κάθε φορά που ακούω για λουκέτα αυτό που λέω είναι πως κακώς η αλλαγή αυτή γίνεται έτσι, γιατί κόσμος ο οποίος απλά εξαναγκάζεται από το σύστημα να «εργάζεται» με αυτόν τον τρόπο (και για μένα μια πωλήτρια σε αυτά τα μαγαζιά δεν εργάζεται, αλλά κοροϊδεύει την κοινωνία όπως για σένα ο ΔΥ) χάνει τη δουλειά του και η κοινωνία γυρνάει στο μεσαίωνα. Η αλλαγή θα έπρεπε να γίνει οργανωμένα και όχι με ύφεση. Όπως και στο δημόσιο η αλλαγή θα έπρεπε να γίνει οργανωμένα και με μέθοδο και όχι με απολύσεις.
    Η διαφορά μας λοιπόν ακριβώς Αθηνά είναι ποιοτική. Εσύ μισείς, όσο και αν θέλεις για λόγους μάρκετινγκ να το ονομάζεις δικαιοσύνη, ενώ εγώ συμπάσχω και θέλω να αλλάξουν τα πράματα με πιο ανθρώπινους τρόπους…
    Και πίστεψέ με, σε αυτόν τον κόσμος περισσότερο υποφέρεις από τους διάφορους ιδιώτες που δραστηριοποιούνται όπως τους την καρφώνει (να μη χρησιμοποιήσω άλλο ρήμα, καταλαβαίνεις) παρά από τον Χ τυχαίο ΔΥ (τον οποίο επίσης πρέπει να μάθεις να τον βλέπεις ονομαστικά και όχι γενικεύοντας όπως κάνεις) ο οποίος τα ξύνει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν μισώ κανέναν, απλά αγανακτώ όταν αυτό που είναι αυταπόδεικτο και προφανές, όπως οι αδυναμίες του δημοσίου, μου λέτε ότι ε, ρε παιδί μου μην κάνεις έτσι, μην υπερβάλλεις, κοκ, τη στιγμή που φέρνει τα γνωστά τρομερά αποτελέσματα

    τζιωρτζίνα
    θα εκπλαγείς αν μάθεις ότι μόνο διαδικτυακώς τσακωνόμαστε.
    Δεν ξέρω γιατί

    άμπαν
    συμφωνώ σε όλα και μάλιστα έχω κάνει και σχετικές αναρτήσεις ως προς την υπερκατανάλωση και τις συνέπειές της
    Με μία διαφορά: το κράτος με τους θεσμούς του είναι τα μόνα που έχουν τη δικαιοδοσία και ισχύ να αλλάξουν ακριβώς αυτά, ρυθμίζοντας την κοινωνία και την οικονομία έτσι ώστε να μην φτάνουμε στο σημείο να μην λειτουργεί σωστά τίποτα και να μην ξέρουμε από που να ξεκινήσουμε το ξεκαθάρισμα

    Και ας μήν ξεχνάμε ότι οι ιδιώτες που ανέφερες, λόγω της συναλλαγής τους με το δημόσιο, έχουν πλάτες να κάνουν ότι κάνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν φταίει η υπερκατανάλωση, φταίει το γεγονός ότι η πολιτική που ακολουθείται από την ανθρωπότητα θέλει οι ιδιώτες και οι δημόσιοι υπάλληλοι να υπηρετούν με τον τρόπο που υπηρετούν τους στόχους αυτούς. Άρα τράβα αγανάκτησε με την πολιτική και όσους την επιβάλλουν (πιθανότατα θα δεις πως ακόμα και οι πολιτικοί είναι ανδρείκελα, αλλά εγώ κατηγορώ και τους πολιτικούς αλλά και τους «ιδιώτες» που βρίσκονται πίσω από αυτούς) και άσε υπαλλήλους (του όποιου τομέα) ήσυχους.
    Πάντα βέβαια μπορείς να θες να μείνεις στην παροπηδική σκέψη πως για όλα φταίν οι ΔΥ. Δικαίωμά σου, αλλά λάθος σου, προφανώς δυσκολεύεσαι να καταλάβεις ότι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι σου δυσκολεύουν τη ζωή περισσότερο από τους δημόσιους, και δεν φταίνε όπως ακριβώς δεν φταίν και οι δημόσιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ερώτημα παραμένει: ποιός μπορεί να τα αλλάξει όλα αυτά ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτός που κρύβεται πίσω από τους πολιτικούς... Όλοι οι άλλοι απλά θα προσπαθούν να κρύψουν τη σκόνη κάτω από το χαλάκι, μέχρι αυτή να ξαναβγεί, και στο σκούπισμά τους φυσικά θα βρωμίσουν και τους καθαρούς μόνο και μόνο για να τελειώνουν γρήγορα ώστε να ξαναπάρουν την φαινομενική εξουσία και να συνεχίσουν να παίρνουν τους παχυλούς μισθούς τους από τους από πίσω.
    Εσύ κι εγώ δε, απλά θα παρατηρούμε, ή θα πάρουμε τα όπλα και θα σφάξουμε πολλούς αθώους και ίσως έναν ένοχο, ενώ μερικοί ακόμα από τους δεύτερους θα ξεπηδάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ** Μπορούν επίσης και οι πολιτικοί, αν αποφασίσουν να κάνουν πόλεμο με τους από πάνω και να πάρουν τη θέση τους - αυτό σημαίνει όμως ότι προφανώς και θα σταματήσουν να δίνουν αξία στους παχυλούς μισθούς, ανάγοντας την πολιτική σε ανώτερη (δεν το βλέπω). Οι ΔΥ, ΙΥ και οι απολύσεις πάντως απλά κύκλους στο ίδιο παιγνίδι θα κάνουν, οπότε ξεκόλλα και μίσησε αυτούς που πρέπει!
    Άσε μέχρι τότε τους υπαλλήλους ήσυχους, επιμένω! Όσο τους πειράζεις, τόσο βαθαίνεις την κρίση! Να τους διορθώσεις πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τόσα χρόνια καί κανένας δέν κατάφερε ν' άλλάξει τίποτα καί ούτε πρόκειται καί στό μέλλον νά άλλάξει κάτι γιατί αύτό τό έκτρωμα πού λέγεται ελ. κράτος έφκιασθηκε άπό τήν άρχή σάν παρακράτος καί καθόλου ώς κράτος .
    " τό άρθρο 2 τού κώδικα πολιτικής δικονομίας άπαγορεύει κάθε έπέμβαση τών πολιτικων δικαστηρίων στίς ύποθέσεις τής διοικήσεως , τούθ ' όπερ δηλοί ότι πάσα λωποδυσία καί αύθαιρεσία είς βάρος τού πολίτη άποτελεί ((διοικητική διαφορά))
    Εν όλίγοις οί άκρογωνιαίοι λίθοι τού μοντέλου ((Ελλάδα)) είναι τό ύπουργείο Δκαιοσύνης καί τής Παίδείας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δε νομίζω να ζρειάζεται οιαδήποτε άλλη απάντηση εκ μέρους μου.
    Ο τελευταίος ανώνυμος συνόψισε την ουσία του θέματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. η αφαίρεση και η απλοποίηση των γραπτών, ως μέσον ερμηνευτικής διαστροφής , έφτασε στα καλυτερότερά της στα ορέα χρόνια της κνε και του κουκουε.
    Επειδή αυτά τα μασήσαμε τότε και έκτοτε φτύσαμε πολλά κουκούτσια, καλά θα κάνεις, ειδικά όταν σου έχω γράψει με πληρη σαφήνεια τις απόψεις μου, να μη τις παρερμηνεύες κατά το πως σε βολεύει γιά τα συμπερασματά σου.
    , γιατί είναι αναπόφευκτο να φτάσεις στο συμπέρασμα, πως όποιος δεν έχει ενυδρείο είναι πούστης.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοίτα, δήμητρα, νομίζω ότι τα συμπεράσματά μου (περί δημοσίου, διαφθοράς,πολιτικών, κοκ) τα συμμερίζεσαι στην ουσία, ειδικά εφόσον από οσο μου έχεις πεί έχει και εσένα καεί η γούνα σου.

    Το τί μου είπες το ξέρεις και το ξέρω, θα δεχτώ όμως ότι μερικές φορές λεμε κάτι στα αστεία ή για να αποδείξουμε κάτι. Αυτό δεν με ενοχλεί ούτε το καταλογίζω, το καταγράφω όμως διότι θέλω να ξεκαθαρίσω τη δική μου στάση, η οποία ΑΔΙΚΩΣ κατακρίνεται ως μονόπλευρη, και λέω αδίκως διότι να που φτάσαμε και όλοι το βλέπουν, οπότε τί νόημα έχει πια το οτιδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!