Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Είναι Όλα Ψέματα!!!

2 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxaxaxaxa!
    πολύ καλό.Των αντρών πάντως είναι αλήθεια :-)
    Μου θύμησε και το ανέκδοτο που είπε χθες ο κανάκης.
    Περιληπτικα :
    Συναντιούνται 2 φίλες.Ασ΄τα λέει η 1.Χθές πέρασα άθλια.Γύρισε ο σύζυξ από τη δουλειά,έφαγε, κάναμε 5 λεπτα σεξ και μετά έπεσε για ύπνο.
    Εγώ λέει η άλλη, πέρασα θεικά.Γύρισε ο άντρας από τη δουλειά, με πήγε έξω για φαι, περπατησαμε μια ώρα, μετά καναμε 1 ωρα προκαταρκτικά, μετα 1 ωρα σεξ και μετα 1 ωρα μιλάγαμε!
    Την ίδια στιγμή συζητάνε οι άντρες τους αλλού :
    άσ'τα λέει ο 1. Χθές πέρασα θεικά.Πήγα σπίτι, έφαγα , μαμησα τη γυναίκα μου και έπεσα για ύπνο!
    Άσε ρε φίλε λέει ο 2.Εγώ πέρασα κολαστήριο.Σπίτι δε μου άρεσε το φαί και την πήρα έξω.Μετά δεν είχα λεφτά για ταξί και περπατήσαμε στο κρύο.Στο σπίτι αυτή ήθελε σεξ και μου έκανε μια ώρα να μου σηκωθεί.Μετά δεν τελειώνα με τίποτα και έρεψα.Στο τέλος με έπιασε υπερένταση και αντί να κοιμηθώ δεν έβαζα γλώσσα μέσα.Χέσε μέσα.
    :-)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τη μικρή μου(?) πείρα εμένα μου φαίνονται σχεδόν όλα αλήθεια!
    Ωραίο Αθηνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βράζει το καζάνι!