tag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post6820070253405264870..comments2023-10-05T17:59:53.406+02:00Comments on ΤΡίΤΟ ΚΑΖάΝΙ ΑΡΙΣΤΕΡά: Πως να σπάσετε στα δύο το Κρανίο καποιανού.athinoviohttp://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-33654015648310301462011-01-13T14:17:50.773+03:002011-01-13T14:17:50.773+03:00Άλλη αρρώστια κι αυτή...Άλλη αρρώστια κι αυτή...athinoviohttps://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-32155012108285599252011-01-13T11:48:31.034+03:002011-01-13T11:48:31.034+03:00Έλα παιδάκι μου τώρα που θ' ασχοληθεί με το να...Έλα παιδάκι μου τώρα που θ' ασχοληθεί με το να μάθει να σκέφτεται, άστο να παίξει κανά βίντεο-γκέιμ...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08929378939707591598noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-34074307171316538522011-01-11T23:35:12.476+03:002011-01-11T23:35:12.476+03:00okokathinoviohttps://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-53167512869340063712011-01-11T21:49:39.781+03:002011-01-11T21:49:39.781+03:00"..και άτομα που δεν τα ΠΑΙΡΝΟΥΝ"."..και άτομα που δεν τα ΠΑΙΡΝΟΥΝ".enikolohttps://www.blogger.com/profile/03353157466217003757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-8931515375426759122011-01-11T21:48:27.789+03:002011-01-11T21:48:27.789+03:00δεν αντιλέγω στο τελευταίο σου.Βασικά δεν θέλω να ...δεν αντιλέγω στο τελευταίο σου.Βασικά δεν θέλω να αναιρέσω το αρχικό άρθρο. Απλά λέω ότι είτε πρόκειται για την εκπαίδευση ενός αχθοφόρου, είτε ενός φοιτητή, είτε ενός φιλόδοξου απατεώνα, δε νομίζω ότι είναι τόσο θέμα εκπαιδευτή, όσο εκπαιδευόμενου. Σίγουρα μέχρι ένα βαθμό ο εκπαιδευτής, δάσκαλος κλπ πρέπει να προσέχει να μην είναι μαλάκας. Αυτό που λέω είναι ότι τελικά, στα 37 μου υιοθετώ αυτό που από παιδί είχα απορρίψει : υπάρχουν άτομα που τα παίρνουν και άτομα που δεν τα πέρνουν.Και αυτό δεν αφορά τη σχέση με τον δάσκαλο, καθοδηγητή κλπ. Ούτε σημαίνει ότι ο μαθητής είναι χαζός.Είναι θέμα φυσικής επιλογής. Όλα τα άλλα είναι μόνο θεωρητικά και ρομαντικά και δεν αφορούν την πραγματική ζωή.enikolohttps://www.blogger.com/profile/03353157466217003757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-56407500408133503062011-01-11T19:04:58.876+03:002011-01-11T19:04:58.876+03:00VAD
αυτό θα γίνει ούτως ή άλλως, σωστά?
enikolo
η...VAD<br />αυτό θα γίνει ούτως ή άλλως, σωστά?<br /><br />enikolo<br />η άποψή σου δεν αναιρεί την βασική ιδέα του κειμένου. Εκτός αν εννοείς ότι μόνο οι διάνοιες πρέπει να διδάσκονται το οτιδήποτε. Ακόμα και οι σκράπες, είναι καλοί σε κάτι, έστω κι αν αυτό το κάτι είναι το καθάρισμα σκάλας ή το πλέξιμο με βελονάκι αντί για πυρηνική φυσική ή μακρο-οικονομία. Ακόμα και ο αχθοφόρος μπορεί να είναι ένας εξυπνότερος αχθοφόρος, και ο κόσμος έχει να ωφεληθεί πολλά από αυτό, ενώ αν πείς ότι "δε βαριέσαι, αχθοφόρος είναι" και τον παρατήσεις στη γούρνα του (όπως τείνουν να κάνουν όσοι είναι τυχερότεροι από άλλους) τότε το αποτέλεσμα είναι να έχεις έναν αχθοφόρο με πικρίες και απωθημένα, με αντικοινωνική συμπεριφορά και ακραία ξεσπάσματα, ακριβώς επειδή ο άνθρωπος δεν είναι μόνο στομάχι ή μόνο μυαλό αλλά όλα αυτά μαζί.<br />Άλλωστε, το κείμενο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δάσκαλος και μαθητής δεν απαντώνται μέσα σε αίθουσες αποκλειστικά αλλά ότι το μάθημα μπορεί να λαμβάνει χώρα οπουδήποτε.athinoviohttps://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-8385714032107790702011-01-11T16:09:29.455+03:002011-01-11T16:09:29.455+03:00πιστεύω ότι κάνεις ένα μεγάλο σφάλμα : εξετάζεις τ...πιστεύω ότι κάνεις ένα μεγάλο σφάλμα : εξετάζεις τον νου σαν να είναι κάτι ανεξάρτητο από τη ψυχή και το χαρακτήρα. Το κάθε ανθρώπινο ον είναι οι ιδέες του, μαζί με τα απωθημένα του, τα αισθήματά του και τις αντικειμενικές του δυνατότητες.Σε αυτά πρόσθεσε και τα βιώματα και έχεις μια οντότητα με συγκεκριμένες δυνατότητες κατανόησης, μάθησης, εκμετάλλευσης γνώσεων και γενικότερα, απόδοσης στο στοίβο της ζωής.Αυτές οι συγκεκριμένες δυνατότητες είναι που θα καθορίσουν την πορεία του και τη ζωή του.Στην παγκόσμια ιστορία έχουν υπάρξει, πλήθος εκπαιδευτικών συστημάτων και δασκάλων.Πάντα όμως αυτοί που πραγματικά μαθαίναν ήταν λίγοι και είχαν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (κοινά).Οι υπόλοιποι, απλά αποτελούν το μέσο όρο (στον οποίοο τουλάχιστον εγώ μπορώ να δεχτώ ότι ανήκω χωρίς να προσβάλλομαι)και υπάρχουν και λίγοι σκράπες.Αυτή είναι η άποψή μου και τώρα που τη διαβάζω και γραμμένη μου φαίνεται ακόμα πιο σωστή από ότι όταν τη σκεφτόμουν.enikolohttps://www.blogger.com/profile/03353157466217003757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-24100566448969265712011-01-11T07:36:27.145+03:002011-01-11T07:36:27.145+03:00...οδηγίες χρήσεως του νου....
κι ας ερθει αργότε......οδηγίες χρήσεως του νου....<br /><br />κι ας ερθει αργότερα η ωρα που θα καταλάβει ο άλλος ότι κάποτε προσπαθούσες να του ανοίξεις τα μάτια,αρκει να το καταλάβει πριν πληρώσει την αχρησία του νου...VADhttps://www.blogger.com/profile/10883984557147430512noreply@blogger.com