tag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post3549954936911503152..comments2023-10-05T17:59:53.406+02:00Comments on ΤΡίΤΟ ΚΑΖάΝΙ ΑΡΙΣΤΕΡά: Παιδεία, Παιδία και Πεδία.athinoviohttp://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-42188779779756860402009-02-07T13:29:00.000+03:002009-02-07T13:29:00.000+03:00άμπανεοι γονείς που λένε και κάνουν ανοησίες, κοτσ...άμπανε<BR/>οι γονείς που λένε και κάνουν ανοησίες, κοτσάνες δλδ, είναι όντως πολλοί. Αυτός που εκτίθεται όμως είναι ο δάσκαλος και αυτό το βάρος το φέρει ακόμα και στην προσωπική του ζωή, εκτός δουλειάς, ενώ η δράση του γονέα είναι επτασφράγιστο μυστικό εντός τεσσάρων τοίχων και τις περισσότερες φορές την καταλαβαίνουμε μόνο από το αποτέλεσμά της στο παιδί.<BR/><BR/>τώρα για το τί σημαίνει επιστήμονας....θέλει πολλή κουβέντα και τώρα έχω ξύπνια τα παιδιά<BR/>υποθέτω ότι για να κάνεις σωστή δουλειά πρέπει να είσαι και σωστός άνθρωποςathinoviohttps://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-44501889014130473302009-02-07T13:22:00.000+03:002009-02-07T13:22:00.000+03:00γειά σου τετράγωνε, τί κάνεις?ευτυχώς δεν πήρα στε...γειά σου τετράγωνε, τί κάνεις?<BR/><BR/>ευτυχώς δεν πήρα στεγαστικό!<BR/>:)athinoviohttps://www.blogger.com/profile/07663474587770514053noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-29049274897692598532009-02-07T12:08:00.000+03:002009-02-07T12:08:00.000+03:00Όοοοοχι…Όχι λέω.Δε θα σου κάνω τη χάρη να διαφωνήσ...Όοοοοχι…<BR/>Όχι λέω.<BR/>Δε θα σου κάνω τη χάρη να διαφωνήσω… (πολύ :p)<BR/>Όοοοχι. Όχι κάπου ανάμεσα στα δύο. Και τα δύο :)<BR/>Φυσικά και το βασικότερο πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι η συσσωρευτική δράση των εσφαλμένων μεθόδων από την στιγμή που έρχεται το παιδί στον κόσμο (γονείς όπως είπες) αλλά και το γεγονός ως όσο τα σφάλματα συσσωρεύονται, τόσο δυσκολότερα διορθώνονται (όπως παντού). Συνήθως λέω πως μετά τα 10 το παιδί έχει ήδη καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο θα σταθεί στο υπόλοιπο εκπαιδευτικό σύστημα και αυτός ο τρόπος είναι που καθορίζει την επιτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος στα επόμενα στάδια.<BR/>Στην ανάλυσή σου περί διαφωνίας θα συμφωνήσω απόλυτα, όχι όμως και στο κριτήριο που χρησιμοποιείς, ότι δηλαδή αν οι γονείς διαφωνήσουν με αυτά που λέει ο δάσκαλος, ο δάσκαλος λέει τιςκοτσάνες και όχι οι γονείς. Αυτό δεν είναι apriori ορθό. Μόνο που το κακό στην εκπαίδευση είναι πως το μεγαλύτερο ποσοστό των γονέων που θα λένε κοτσάνες αυτοί όταν διαφωνούν με το δάσκαλο και όχι το αντίστροφο, θα επηρεάσουν τα παιδιά προς το μέρος της κοτσάνας. Και τότε το πρόβλημα χειροτερεύει. Και το κακό είναι πως ποσοστιαία, πολύ περισσότεροι γονείς λένε κοτσάνες παρά δασκάλοι, μόνο που διάχυτα εμφανίζεις το κοτσανολόγιο ως προνόμιο των δασκάλων.<BR/>Το θέμα των «αναγκασμένων» σε εργασία γονέων το αφήνουμε μιας και αναφέρεται στο σύνολο της εσφαλμένης πολιτικής της κοινωνίας μας και αν και φέρει πολύ μεγάλη ευθύνη για την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος, δε λύνεται με μέτρα του εκπαιδευτικού συστήματος. Θα μείνουμε στην ορθότατη και ευστοχότατη επισήμανσή σου πως το θέμα είναι η δουλειά που γίνεται και όχι το άσυλο και οι εξετάσεις.<BR/>Οι καθηγητές του γυμνασίου πάντως, απ’ όσο γνωρίζω πάντα είχαν παιδαγωγική κατάρτιση…<BR/>Φυσικά και τα πανεπιστήμια δεν πρέπει να είναι πτυχιοπωλεία (δεν ξέρω γιατί φαντάστηκες πως κάποιος θα διαφωνήσει σε αυτό). Η πτυχιοθηρία και η βαθμοθηρία είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες υποβάθμισης της παιδείας.<BR/>Επειδή όμως η λέξη <I>επαγγελματίας</I> έχει λάβει πολλές ερμηνείες στις μέρες μας, θα διατηρήσω επιφυλάξεις για το αν συμφωνώ μαζί σου. Τα πανεπιστήμια πρέπει να καταρτίζουν σωστούς, σφαιρικούς και ικανούς <B>επιστήμονες</B>. Επιστήμονες με όλη τη σημασία της λέξης βέβαια έτσι; Πρώτα απ’ όλα δηλαδή Ανθρώπους που τιμούν την επιστήμη τους (και τα βακιά τους), μέτα σφαιρικούς, μετά ικανούς και συνδιαστικούς και μετά αυθεντίες του αντικειμένου τους που προσφέρουν στην κοινωνία μέσω της επιστήμης τους.<BR/>Αν εσύ με το επαγγελματίες εννοείς αυτό το μόρφωμα εκπαιδευμένου δυναμικού που επιζητά το άλλο μόρφωμα που δημιούργησε ο άνθρωπος και ονομάζει «αγορά εργασίας» τότε διαφωνούμε κάθετα!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/08929378939707591598noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5698141438391603534.post-3240622063143576102009-02-07T11:33:00.000+03:002009-02-07T11:33:00.000+03:00Πάρα πολύ σωστό και αληθινό!Εξαιρετικά σύνθετος κα...Πάρα πολύ σωστό και αληθινό!<BR/>Εξαιρετικά σύνθετος και δύσκολος ο ρόλος του γονιού,ειδικά σήμερα,με τις τόσες εναλλακτικές επιδράσεις και τεχνητά προτυπα στα οποία υπόκεινται τα παιδιά:τηλεόραση,ιντερνετ,εκατοντάδες περιοδικά,βιντεοκλιπ...Απ τη μια πρέπει να προστατεύει αλλά και να<BR/>παιδαγωγεί ταυτόχρονα το παιδί του στον καθημερινό αγώνα της επιβίωσης<BR/>κι απ την άλλη να δίνει και τη μάχη των ορίων against all odds...<BR/> Κρατώ το<BR/><I> "τότε το δυστύχημα δεν είναι το στεγαστικό δάνειο αλλά τι θα θυσιάσουμε για να το πληρώσουμε."</I>squarelogichttps://www.blogger.com/profile/04206400219893736959noreply@blogger.com